Gå til innhold

Stine på Unge Mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er bare så nydelig:)

Virker så ekte, omsorgsfull og ikke så kort slik som enkelte andre av de unge mammaene blir fremstilt.

Har ordentlig sansen for henne og syns det er fint av kanalen å ikke bare ha med 16 årige alenemødre med piercing i tunga og tre silikon operasjoner bak seg. Virkeligheten er jo ikke sånn. Ikke ALLE som får barn tidlig er det man kan se på som uintelligent. Jeg vet om MANGE svørt ressurssterke mammaer som har fått barn "tidlig".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvem du mener, men har sett flere mødre på dette programmet som jeg mener er gode mødre. De andre er kanskje også det, men det viser bare ikke på grunn av klippingen osv.

Skrevet

Hun er en veldig søt jente i virkeligheten også! :-) Og for ikke å snakke om den søte mannen :) Kjenner dem fra hestemiljøet og har bare positive ting å si om dem :-)

Skrevet

Hun Malin i denne sesongen derimot har jeg lite til overs for. Ikke mye smart å planlegge barn i en alder av 16 år... Da er du passe dum!

Skrevet

Veldig glad for at de ikke bare har med kroppsfikserte jenter som bare er opptatt av kroppen sin og festing. Det er godt man kan få se at det finnes andre unge mødre også.

Skrevet

Beundrer henne, har selv tvillinger og har null overskudd. Flott at hun klarer å kombinere barn og hobby.

Skrevet

Stine er fantastisk :) har kjent henne ca seks år, og hun er virkelig noe for seg selv. Moden, reflektert og utrolig strukturert! Hun er et levende eksempel på at døgnet har utrolig mange timer hvis man bruker tiden fullt ut - det har hun alltid vært. Selvfølgelig, hun har prioritert hest og barn de siste to årene og har dermed ingen utdannelse eller noe særlig arbeidserfaring enda, så der henger hun litt etter. Men herlighet, jenta er tross alt bare 20 og har fremdeles god tid :) blir spennende å se hva hun ender opp som, og ikke minst følge tvillingene etterhvert som de vokser til! Vært barnevakt for en av dem selv (den ene ble nemlig grinete hvis den ikke fikk være med på tur, mens den andre fint kunne være igjen hjemme hos besteforeldre), og han var blid og fornøyd og gliste masse mens jeg forsøkte å manøvrere kameraet og ta bilder samtidig som jeg hadde ungen på armen. Good times! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...