Gå til innhold

Sa vist noe som såret min kjære,...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og har 4,5 uker uker igjen til termin.

Jeg har slitt med hypermesis fra uke 10 til uke 25 og så med bekkenløsning. Jeg har fått en kjempe rund mage, masse vann i kroppen og er mer eller mindre oppblåst :-p

Vi venter vårt første felles barn, jeg har et fra før.

Sex messig så har vi siden september hatt sex 1 gang! Ja 1 gang bare,

Og det er han som ikke vil, han skylder på hypermesisen før og nå er det for han redd for å starte fødselen for tidlig.

Jeg vet at han syns det er rart/spesielt at jeg har blitt så oppblåst og fått så stor og rund mage.

Han koser med magen hele tiden, holder rundt meg, koser med meg og er god mot meg,

I går kveld så sa jeg til han når vi hadde lagt oss at det er helt naturlig å bli frista av noen andre og hvis han ble det så gjekk det helt fint så lenge han sa fra på forhånd. Jeg sa til han at jeg skjønner at han har behov for eks sex og alle har sine behov.

Han ble kjempe sinna og såret og sa at han ikke ville ha noen andre, at ja han hadde behov men han ville heller vente til etter fødsel med sex enn å risikere at den lille ble født for tidlig.

Sa jo at det respekterer jeg, men hvis han følte behov eks med ei som ikke var gravid og så bra ut så kunne han bare si fra så skulle det gå bra. Da svarte han at da hadde han heller gjort det slutt med meg enn å være utro/ha seg med noen andre.

Jeg mente jo ikke å såre han, men ville gi han et tilbud i tilfelle han var kåt og ville ha sex. I dag har han vært stille og innelukka så jeg har såret han tydeligvis.

Hvordan kan jeg gjøre det godt igjen?

Jeg elsker samboeren min utrolig høyt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i himmelens navn tenkte du på?? Tilby ham sex med et annet kvinnemenneske, redusere ham til et objekt? Skjønner godt han ble forbannet!

Skrevet

Haha! Dette tror jeg like mye på som jeg tror på min gamle mormor som sier hun skal klatre K2 til 90-årsdagen sin i mai:-)

Skrevet

Huffda, du var jo meget forståelsesfull for hans sexliv. Men sånn du beskriver det så er det DU som vil ha sex og ikke han akkurat nå, er det slik? Sa du det fordi du var redd han ikke ville ha deg lenger eller? Jeg skjønner ikke helt, men dette går nok over. Kan det være at han tror DU har lyst på sex med noen andre siden du tok det opp? To jeg ville snakket med ham en gang til :)

Skrevet

Naturligvis ble han såret.

Om min partner hadde sagt at det var greit at jeg hadde sex med andre ville jeg tolket det dit hen at han ikke elsket meg lengre siden tanken på meg og andre ikke gjorde han noe.

Skrevet

18:29

Ja jeg tenkte at ettersom han syns kroppen min har blitt så forandret og han ikke vil ha sex pga han er redd fødselen vil komme i gang så tenkte jeg at i steden for at han skal bli seksuelt frustrert så kunne han få lov til å ha sex med ei annen akkurat nå for tiden, altså frem til kroppen min er klar igjen.

Mente ikke noe vondt med det men ville bare være snill og gi han det tilbudet.

Og til dere andre, nei det er ikke noe tull, dette er seriøst.

HI

Skrevet

Jeg hadde følt meg lite verdt om mannen min syns det var helt ok at jeg hadde sex med en annen.

Du får vel bare unskylde deg og si at først syns du det var en god ide, for å være snill med han, men at du selvfølgelig ser at det var en helt idiotisk ide.

Skrevet

Hvordan hadde du egentlig følt det, hvis han tok tilbudet om å ha sex med ei anna dame?

Hadde du ikke angret, eller blitt sjalu? Tenk hvis han hadde likt henne bedre enn deg. Tenk hvis ha ville fortsette med henne, og mistet lysten helt på deg.

Mange par må kjempe for å få etablert et sexliv etter en fødsel. Da hjelper det nok ikke at den ene har en partner på si å gjøre det med.

Skjønner godt at mannen din ble sur. Du gjorde hans sexliv viktigere enn deg og babyen, på en måte hvor det ikke virker som du bryr deg om det.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt at det var en stupid form for snillisme, og at det hadde faktisk vært helt grusomt for deg om det skjedde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...