Gå til innhold

Får du og barna i dere 5 om dagen.,...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...av frukt og grønt ?

Jeg sliter både meg meg selv og med ungene, men jobber aktivt med saken:-)

Mannen derimot, spiser grønt til brødet til frokost, masse frukt på jobb, og lager seg ALLTID en salat til kvelds.....for han bare elsker det...Jeg strever litt med å få i meg salaten, kan bare innromme det!

Hvis jeg får en ferdig komponert salat på bordet, er det herlig, men ellers....ja..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiser mer grønnsaker enn frukt. Spiser omlag 1 frukt om dagen og barna det samme.

Er så mye sukker i frukt at man trenger ikke så mye hver dag. Men grønnsaker går det mye av.

Skrevet

Jeg er veldig glad i grønnsaker og salat, og lager sjelden en middag uten det. Ellers lager jeg smoothie en og annen gang, eller setter frem frukt til ungene som jeg nasker i. Men er ikke så begeistret for frukt og bær altså...

Men kan altså fint ha salat til lunsj, og som siderett til middag. Salat er godt!

Skrevet

liker barna alt av grønt ? Mine liker bare tomater og kokt brokkoli i ny og ne....

Men jeg lurer ofte inn masse grønt i maten ved å stavmikse grønnsakene og blande det former, gryteretter, sapgettisausen, osv.

Skrevet

De spiser gulrot, kål, brokkoli, spinat, rosenkål, blomkål og det meste de blir servert.

18:15

Skrevet

Jeg selv har vel litt grønt på brødskiva og til middagen. Litt frukt utover dagen.

Jenta på et år er veldig glad i frukt og spiser det som mellommåltid hver dag og ellers utover dagen. Får i seg litt grønt til middagen og ELSKER minimais som hun går å knasker litt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...