Gå til innhold

Trassige treåringer kjenner jeg blir gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten en time har ho mast på kveldsmat og brødskive med syltetøy. Så når ho endelig får det så er dt hylskrik for det er ikke det ho skal ha nei..

Minst annen hver dag skal allt krangles om,kjenner jeg begynner å bli veldig lei her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne alltid to ting å velge mellom, slik hun ikke føler seg overkjørt.

Hvorfor skal hun mase på kveldsmat i over en time`? Er det ikke bare å gi henne mat når hun er sulten da?

Skrevet

Hva med at hun kan lage skivene sine SELV?? :)

Skrevet

enig med de over her, gi henne valg, og la henne smøre skiven selv. Kveldmat skal være til e bestemt tid hver dag (med slingringsmonn selvsagt) og da er det spising. Hvis hun nekter og ikke vil spise, så leit for henne. Da blir det natta med sulten mage. Driver samme styret med min sønn. Men han spiser kveldsmat og sier han er mett, for så og mase etter mat når han er lagt, for å dra ut tiden...

Grøss, gleder meg til den verste trassen er over...

Skrevet

Da hadde jeg lagt ungen min uten mat. Da tar det ikke lange tiden før hu slutter med det tullet!!

Skrevet

hahaha, beklager, det var jeg som foreslo at hun kunne smøre skivene selv...men det var etter å ha lest at din TENåring var trassig! :D

Skrevet

Hun maser fordi hun nektet å spise middag. (en middag med ting jeg vet hun liker)

Hun får ikke annen mat rett etter fordi hun ikke vil spise det jeg serverer.

Og ja hun maste en time når jeg gikk for å smøre mat fikk hun alikevel velge mellom to ting.

Poenget med trassingen er ikke at hun ikke får det som hun vil men at hun vil trasse.

Hun vil ha ting ene øyeblikket og liker det ikke når hun får det (Og ja jeg vet hun liker det.)

Jeg ga henne skiva og sa som jeg pleier du må ikke spise den men du får ikke noe annet heller.

Etter litt mer trassing som jeg overså, så gir hun seg spiser og er så fornøyd så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...