november2011 Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Har IKM 3/4/5 mars. Hadde eggløsning 17/18/19 februar, og etter d testet jeg negativt på EL testene. Nu i de siste dagene har jeg fått positive clearblue fertility monitor tester, flere ganger om dagen. Når Morgen og kvelds urin. Så i dag bestemte jeg meg får å ta en GR test, først ble det rosa i hele test vinduet. Etter noen sekunder ble d klart negativt, men så begynte det å skimte en til strek. Den er ikke super tydlig, man ser den såvidt. Og den er mer rosa en grå. Men jeg tør ikke å juble, er en kjent sak at TR kommer etter en negativ test Også må jeg nevne at jeg har tatt vitex i 1 mnd nu. Og for første gang fikk jeg tyyyydlige EL tester med CBFM! Merker også at jeg har mye mindre PMS plager osv
idagravida Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Så spennende! Hold oss oppdatert da, kanskje er den enda tydeligere neste gang du evt. tester! Jeg velger allikevel å si: GRATULERER! for en strek er vel en strek? :-)
november2011 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2011 Ja, spennende Tok to tester i dag, og begge var tydelige positiv. Skal jeg bestille time til lege nu, eller vente noen uker? :-)
idagravida Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har ett barn fra før, og da jeg fikk en positiv graviditetstest ringte jeg legen med engang. Det tar gjerne noen uker før du får time, så det kan kanskje være lurt å være tidlig ute? :-) GRATULERER så mye, så utrolig koselig! Håper jeg kommer raskt etter! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå