Gå til innhold

pp11 uten Vitex pp2 med Vitex. noen som har brukt vitex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei nå er jeg i pp2 med Vitex :) har fungert veldig med PMS plagene jeg har hatt tidligere gått fra fossbl. i 7-8 dager til litt blod 1 dag. merkelig men det er heeerlig :)

jeg er veldig spent om dette kan hjelpe meg og min sabo med å bli gravide. har noen erfaring med Vitex ang. graviditet og PMS plager? Noen som vil dele litt erfaring med meg?

takker på forhond for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Har akkurat startet på vitex

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Jeg bruker vitex nå, men eneste jeg merker er utsatt el...

Skikkelig irriterende!

Skrevet

Hei. Jeg har knasket 2 bokser vitex (dvs ca 4 mnd), og i tillegg ca 4 pergo-kurer uten hell så langt.. Eneste vitex har hjulpet meg med er mens-smertene.. Har ett barn på 3,5 år som vi brukte 2,5 år på å lage. Nå har vi prøvd i nye 2,5 år, og er ganske så lei ventingen kan en si.. Uansett har vi ett friskt og sundt barn! :-) Men håper selvfølgelig at spiren sitter til slutt :-)

Skrevet

mensen min har vært helt på tryne denna perioden. merker godt på at humøret harr endra seg etter jeg begynte med vitex. jeg har 100 kapsler i 1 box med vitex. hvor har du kjøpt din? bebebo? klemmer

Skrevet

Jeg bestillte de på Viaminbutiken Kenkou, www.vitaminbutiken.se. Etter det jeg har forstått er de sterkere enn de du får kjøpt her i Norge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...