HOPE08 Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Hei hei nå er jeg i pp2 med Vitex har fungert veldig med PMS plagene jeg har hatt tidligere gått fra fossbl. i 7-8 dager til litt blod 1 dag. merkelig men det er heeerlig jeg er veldig spent om dette kan hjelpe meg og min sabo med å bli gravide. har noen erfaring med Vitex ang. graviditet og PMS plager? Noen som vil dele litt erfaring med meg? takker på forhond for svar
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg lurer også på dette. Har akkurat startet på vitex
Gjest LonleyGirl Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Jeg bruker vitex nå, men eneste jeg merker er utsatt el... Skikkelig irriterende!
Bebebo Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Hei. Jeg har knasket 2 bokser vitex (dvs ca 4 mnd), og i tillegg ca 4 pergo-kurer uten hell så langt.. Eneste vitex har hjulpet meg med er mens-smertene.. Har ett barn på 3,5 år som vi brukte 2,5 år på å lage. Nå har vi prøvd i nye 2,5 år, og er ganske så lei ventingen kan en si.. Uansett har vi ett friskt og sundt barn! :-) Men håper selvfølgelig at spiren sitter til slutt :-)
HOPE08 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2011 mensen min har vært helt på tryne denna perioden. merker godt på at humøret harr endra seg etter jeg begynte med vitex. jeg har 100 kapsler i 1 box med vitex. hvor har du kjøpt din? bebebo? klemmer
Bebebo Skrevet 7. mars 2011 #7 Skrevet 7. mars 2011 Jeg bestillte de på Viaminbutiken Kenkou, www.vitaminbutiken.se. Etter det jeg har forstått er de sterkere enn de du får kjøpt her i Norge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå