Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har: - en kattepus med pålimte fjær og diverse som barnet mitt har lagd i barnehagen - en post-it med en beskjed - en take-away-meny - en håndskreven oppskrift på min egen Chili Con Carne - et postkort fra mine foreldre - og en tegning fra en niese
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Ingenting, jeg har en tavle til alt rotet :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Absolutt ingenting. Syns det ser så rotete ut å fylle kjøleskapsdøra med alt mulig rart.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Ingenting, men har slike ting på en magnet-tavle i trappen. Skolerute, diverse kort fra venner og familie, huskelapper, barnetegninger fra både egne og venners barn, mange festlige magneter.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Ultralydbildene av barnet i magen min, og ultralydbildene av gutten vår som nå er 2,5 år. Vi har også noen bilder av sistnevnte, fra barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 masse bokstavmagneter som gutten min elsker å leke med. care om det ser rotete ut. så lenge det ikke er på gulvet er det greit for meg.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har tegning fra en kunstnervenninne til min sønn, et "kunstverk" sønnen min har laget, et postkort, en bussrute, en kvitering til noe som skal byttes iløpet av uka og en handlelapp.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 - diverse regninger - bilder av ungene - kort fra kjente - vannmålerkort
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 arbeidslisten til min samboer, kalender(slik som man får i butikk), Diverse ting som eldste har laget, middagslisten, takkekort fra bryllupet til min samboer sin søster, time til dyrelegen, time til tannlegen min og noen gelefigurer som eldste har hengt opp(klistremerker bare i gele)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 1. mars 2011 #12 Skrevet 1. mars 2011 -knagg med håndkle - ul bildene - et ark der det står om smøring av mellokjøttet.. :/ - knagg på siden av kjøleskapet med grytekluter - magnet fra min mamma der det står fine ting om datter på =) Litt harry ja, mulig, men passer så bra på mitt retro kjøkken
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #14 Skrevet 1. mars 2011 15.35: Det er ikke magnetene i seg selv som er poenget, da. Det er liksom en koselig tradisjon det å henge opp sånne ting på kjøleskapet. Man kan jo ha en tavle, men jeg personlig synes det er mer hyggelig med den gode, gamle kjøleskapsdøra. Hvis man ikke henger det opp der blir det jo bare liggende i en roteskuff og det er jo ikke like kos. Så harry synes jeg ikke det er. HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #15 Skrevet 1. mars 2011 Over isbitdispenseren har jeg 4 magnetrammer med bilder av mine 2 barn i.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #16 Skrevet 1. mars 2011 Alt for mye! Magneter i alle varianter (kjøper en fra hver ferie vi er på). Tegninger fra ungene, skoleruta, ul-bilder av lille frø, en post-it lapp med superkoselig beskjed fra sambo, tv/tv-spill ukeplan for ungene, arbeidsoppgavenee til 11-åringen. Rotete ja, men sånt rot har jeg funnet ut at jeg må ha ett eller annet sted og kjøleskapet er midt i synsfeltet daglig så jeg glemmer ikke noe.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #18 Skrevet 1. mars 2011 En blokk som vi skriver handleliste på. Veldig praktisk og ha den der, og ganske diskret i og med at kjøleskapet vårt ikke er sånn midt i glaninga.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #19 Skrevet 1. mars 2011 VI har innbygget kjølerom/skap, så dessverre lar det seg ikke gjøre å henge noe på kjøleskapet. Men sånn egetnlig så er det ikke noe problem, da keg syns det ser rotete ut. Vi har en magnettavle i kontorkroken, men den henger det sjelden noe på.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #20 Skrevet 1. mars 2011 Av og til er den full av åpne Bakugan :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #21 Skrevet 1. mars 2011 vanvittig mange disneyfigurer med magnet kjøpt på disneystore i london!! de er så fiiine Hadde de på en egen magnet tavle når vi bodde et annet sted (innebygd kjøleskap) men nå... de gjør det morsomt å vente på middagen for våre små håpefulle !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå