Gå til innhold

3år... hvilken sko størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

23 her... lite synes jeg.. gutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3,5 år str 25, jente

Skrevet

26, 27 her :) Han ble 3 år i januar og bruker samme størrelse som kusina si som ble 4 år i januar.

Skrevet

Tror 23 er litt lite?

Jeg bruker 23 på min sønn som er 1år og 6mnd.

Skrevet

broren som blir 5 i okt bruker 28.. men er ikke store karen dette her da;) han er 88 lang og veier 13 kilo,) hi

Skrevet

Min er 3 år og 5 mnd'r gammel og bruker 27 i sko. Han er ikke så stor han heller, veier vel 15 kg og bruker 98/104 i klær :P

Skrevet

Når hun var 3år brukte hun 28, nå er hun 4 år og bruker 28-29.

2.5 åringen bruker str. 23-24.

Skrevet

sønnen min er 2 og ett halvt og bruker 25 i sko... han er litt stor for alderen men tror likevel 23 er litt lite for en 3 årig gutt...

Skrevet

Her bruker 2-åringen 24 og 3,5-åringen 25, altså nesten like store ben selv om det skiller 1,5 år i alder...

Tror du kan ta det med ro, men følg med, føttene vokser veldig i rykk og napp, plutselig vokser de så du hopper over en str så skoene kan fort bli for små.

Skrevet

Tror nok det varierer veldig mye fra barn til barn.

Min gutt er 2 år og 2 mnd, bruker 24-26. Alt etter hvilket merke det er. Noen sko er veldig store i str, mens andre er små.

Han er 94cm og 14kg.

Skrevet

Spiller jo ingen rolle om de bruker små skostørrelser..

Min på 4,5 bruker 25

Skrevet

3,5 år bruker str 28!

Skrevet

tre barn, alle er ulike, som alle andre barn. Han er jo ikke bigfoot akkurat, men det kommer nok. Her har de hoppet over både et og to nr. Dette er virkelig ingenting å bekymre seg for.... Så lenge foten ikke er bøyd eller tærne står i diverse retninger er alle skostr helt normale,.,..,,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...