Gå til innhold

Kan man kalle barnet sitt ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flora? Som mellomnavn?

Har verdens kjedeligste navn selv, og vil ikke at barnet skal lide samme skjebne, men er redd for at Flora (som mellomnavn) blir litt sånn tøysenavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ei i klassen som het Vlora. Husker ikke hvilket land hun var fra.

Flora høres merkelig ut.

Skrevet

Jeg synes Flora høres fint ut jeg.. :) Men da ville jeg uttale det mer /Flåra/ enn /Flora/.

 

Jeg liker veldig godt Florian som guttenavn og det betyr blomst.

Vil tro Flora er i samme kategori.

Skrevet

Flora er kjempefint! Tror en variant av dette er vanlig på Filippinene, vet hvertfall om to derfra som heter Mira Flor.

Skrevet

Synes egentlig det var fint, altså, men så tenkte jeg også med en gang på smør: "Soft flora", eller hva det heter. Men klarer jeg å stenge ute det, så var det et fint navn.

Skrevet

Jeg syntes Flora er kjempefint:)

 

Har en barndomsvenninnne som heter det. Hun blir kaldt for "blomst" av oss vennene, sånn har det alltid vært og bare blitt:)

 

Husker en del kommetarer fra yngre år ift floraen i farger i naturfagtimene på skolen da! :(

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...