Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg gjør det ikke fordi jeg ikke er intressert i at andre skal vite mye om mitt privatliv og barna mine. Skriver gjerne at i dag har væ vært på fjellet og gått på ski, badeland etc, men aldri noe som kan virke støtende på hverken mann eller barn.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Jeg skriver generelt veldig lite på facebook, jeg ser ikke helt hva det er jeg skal formidle som har offentlig interesse. Det hender jeg oppdaterer i forbindelse med viktige nasjonalvalg, offentliggjøring av budsjetter eller ved behandling av politiske saker jeg synes er interessante. Ellers blir det lite. Jeg har en relativt stor venneliste og gidder ikke informere alle dem hver gang jeg lager middag eller klør meg i rumpa.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har laget grupper. En alle er i. En for nære venner og en for familie.Sp jeg kan skille hva jeg skriver for hvem. Men legger sjeldent ut personlige ting. Men syns det er morro å provosere, spesielt en, iblandt. Hun er tydelig inne på min profil for å sjekke og baksnakke og da er det gøy å provosere. (Hun var blokkert en tid, men nå er hun tilbake...)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Nei, skriver lite i grunn. Av og til skriver jeg at vi har vært på tur, er syke, et eller annet om været, linker med nyheter. Kun ting som tåler dagens lys. Krangler med mannen, barna eller personlige ting som jeg ikke kunne diskutert med hvem som helst holder jeg meg for god til å dele ut i eteren. Tross alt har man fort fler enn bare de nærmeste, ikke alt feks svigermor, kollegaer, tidligere klassevenninner osv bør informeres om, slik informasjon kan bli belastende både for en selv og familien. Noe av det dummeste jeg ser er de som stadig skifter sin sivile status, feks til: I et åpent forhold, eller det er komplisert. Har overhode ingen interesse av at den og den har et komplisert eller åpent forhold, kan ikke visse ting holdes privat? Er man usikker på statusen i forholdet så kan man jo la være å opplyse noe om sivilstatus på fb overhode. Tar ikke slike mennesker seriøst overhode.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Jeg har hatt 4 statusoppdateringer på like mange år. 2x nå er jenta vår født, en om at største hadde begynt i bhg og en haddde ikke noe med meg eller barna mine å gjøre. Nei jeg legger ikke ut private ting der.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 oppdaterer bare statusen når det er noe helt spesielt som jeg føler venner og bekjente har interesse av eller kan synes er morsomt. Ikke veldig personlige ting. Har en venninne som oppdaterte om både slimpropper og antall cm åpning når hun begynte å nærme seg termin. Det var bare smakløst.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Jeg legger ut veldig sjeldent noe der inne og det er aldri privat. Sist jeg hadde lagt ut noe der var i juli 2010. Jeg verner veldig om privatlivet mitt. Men vi er alle forskjellige, jeg har venner og familie som forteller alt der inne, og jeg leser av og til. Det som ofte går igjen i statusoppdateringer fra enkelte venner er at livet er så herlig og de har det så flott og fint. Og de legger ut at alt det fantastiske de gjør. De kan til og med få husarbeid til å høres ut som en flott aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Ingenting så privat at det skader meg eller andre. Men klart.. Klager på bøllefrøet når han våkner klokka 5, og skryter av bøllefrøet når jeg får sove til 8;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå