Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Sitter hjemme nå med kateter på plass...og har selvsagt glemt å spørre lege/jordmor på sykehuset om diverse ting.... Så jeg håper noen av dere har noen erfaringer å dele med meg. Har blitt indusert med kateter tidligere, men husker lite av informasjonen jeg fikk da og kateteret hjalp egentlig svært lite på modningsprosessen den gang... Men nå har jeg jo født før, så forhåpentligvis blir det litt mer action (er lov å håpe i hvertfall). Så jeg lurer litt på om det er noen der ute som opplevde f.eks at vannet gikk eller at man fikk rier etter en stund med kateter? Jeg er jo selvsagt redd for at ingenting skjer og at jeg på ny må i gang med piller og full pakke i morgen Ble kanskje litt rotete dette her...kjenner at jeg har litt tankekaos nå og jeg som har ventet så fælt på litt smerter, begynner å kjenne litt på angsten for nettopp disse smertene....syns nesten det verste er alle inngrepene og jeg har fått en stor skrekk for spatulaen legen bruker.... Ja, ble dagens syteinnlegg dette;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå