Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=27092907
2010 Mammaen Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Kom over en lignende annonse en gang og (naiv som jeg var) ringte jeg sporenstreks. I bakgrunnen hørte jeg et latterbrøl da vedkommende tok telefonen. Det var noen som virkelig hadde spøkt med kompisen sin (dette var en fredagskveld og man skulle ringe etter 18.30 og de gapskrattet på hans bekostning. Fikk beskjed om at jeg var nummer 40 som ringte. Regner med at dette er tilsvarende... Når noe virker for godt til å være sant - er det ofte det.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2011 Han her legger på når jeg ringer da! Merkelig.
Turtelduen Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Ja, må være noe sånt. Fy så slemt! Svarer ikke på sms/mail. = ikke real. Ikke fordet altså, men når noe er gratis så er det ubetydelig om en ringer/mailer eller smser...
lykke74 med 3 små Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Lå ute en annonse med omtrent samme ordlyd for en ukes tid siden - da var det sportsvogn som ble gitt bort. Husker ikke navnet til han som skulle gi bort, men var også adresse i Gamle Fredrikstad. Lureri...
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Annonsen er jo avvist Så tipper det hele var en spøk
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2011 Men hva er målet med dette lureriet isåfall? Han blir jo bare nedringt av folk, hva er vitsen med det?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Tipper det er en som har blitt tullet med jeg. Kanskje bursdag el lignende til han annonsen er ført opp på. stakkars mann... He he tviler sterkt på at han har lagt den ut selv:)
-Rime- Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Sikkert som ei dame her for en stund siden gav bort var det vogn?, Jeg husker ikke og sa at hun hadde fått penge bud på den så hun solgte til den som gav mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå