Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Eller skizofren du som lager disse innleggene? Er jo så tullete at. Lurer fælt på hva slags mennesker det er som sitter å lager innlegg og later som de er flere personer og diskuterer/krangler med seg selv på nettet. Tragisk. http://www.dinbaby.com/forum/thread/142965342 http://www.dinbaby.com/forum/thread/142967518 http://www.dinbaby.com/forum/thread/142966423 Og dersom du bare gjør dette for morroskyld, prøv å gjøre det litt mer troverdig og ikke så rotete neste gang.....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Å helsike.. dette var rotete. Er det seriøst en og samme person som skriver for begge parter, eller er virkelig de foreldrene så ... uansvarlige? Sjokk!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Hva Nå har jeg lest igjennom disse trådene. Hvorfor skulle noen finne på dette? Ja, han virker ung og han blander av og til inn sin dialekt. Og så? Historien henger da ellers på greip? Sikker på at ikke du, HI, er hans eks, og prøver å latterliggjøre ham?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Neida, er da vel to som skriver? Ja, litt rotete er det, men ikke verre enn at man forstår? Far virker jo som en som har prøvd å tilfredsstille mor på mange vis, men som nå ikke har råd til å dra til datteren. Er det verre enn det?! Skjønner ikke at dere reagerer så utrolig mye på dette. OG her er det mor som har vært utro, er det plutselig helt greit, fordi hun er dame? Merkelig.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 oida. selvom jeg har en ufordragelig ex så hadde jeg aldri gått ut med så klare detaljer at exen eller noen hadde gjenkjent han eller meg. tenke litt på familien deres og barnet? og det å kalle hverandre for sinnsyke osv på et forum.. say no more.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Syns uansett det er litt spesiellt å måtte... snakke om problemene sine til hverandre på et forum og påstå at den ene ikke kontakter den andre osv. når tydeligvis både mor og far bruker 2-3 av de samme forumene.... jesus!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 mhm. istedenfior å sitte og slenge dritt og kaller hverandre stygge ting så bruk heller energien på å snnakke fornuftig med hverandre om datterens beste. få til en løsning sånn at far får faste dager. og har han ikke råd er det hans problem og noe han må fikse opp i. da får han skaffe barnevakt eller noe. også slutt å legg dere opp i hvem som nuller hvem etter forholdet er slutt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Innlegg 13:49, 14:24, 14:25, er dere samme person, eller har dere alle rettskrivningsproblemer av samme sort? Er dere venninnene til mor, eller noe?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Bruker de begge to flere forum enn dette? Hvordan vet du det?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 1424 her. nei jeg ar bare et tastatur d ekstreemt harde taster. så ikke alltid alle ord/bokstaver kommer med. omm de 2 andre er samme person aner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 ar=har d=med ekstreemt=ekstremt omm= om (må holde inn hver bokstav veldig lenge, og noen ganger funker bokstaven greit og da blir det doble bokstaver mens andre ganger kommer de ikke med i det heletatt.)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #12 Skrevet 1. mars 2011 Hei, 13.49. her... Hva skjer med at du nevner mitt innlegg her og sier at jeg har rettskrivningsproblemer? Hva faen feiler det deg?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #14 Skrevet 1. mars 2011 1424 og 1432 er forresten den samme:) Du sa at jeg hadde rettskrivingsproblemer av samme sort som 1349 og 1425. Men jeg skriver ikke prikkete, men ja, som sagt, jeg magler bokstaver her og der.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #15 Skrevet 1. mars 2011 Er du gal, aldri sammenlign meg med sånne psykotiske mennesker! Kjenner ingen av dem, og spurte HI om dette virkelig var en person som kranglet med seg selv, eller om det var et psykotisk par..... siden hun klart hentyder i overskriften at det er en og samme person, har litt vansker for å tro det, men om det hadde vært fakta... så hadde det vært en temmelig sjuk person..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #16 Skrevet 1. mars 2011 13.49 og 15.09 her... Hvilke skrivefeil hadde jeg i mitt første innlegg... blir provosert av sånt jeg, syns det var ganske strøken norsk. Bortsett fra "helsike" kanskje, hehe
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #17 Skrevet 1. mars 2011 "Er du gal, aldri sammenlign meg med sånne psykotiske mennesker! :O" Og hva slags grunnlag har du på å kalle oss for psykotiske mennesker 15:09? Jeg hadde skrivefeil, ok, men man er ikke psykotisk av den grunn. Hilsen 1424. :/
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #18 Skrevet 1. mars 2011 Sorry, så nå at du ble sammenliknet med moren. Da skjønner jeg mer.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #19 Skrevet 1. mars 2011 Jaja, ikke bry dere om noen skrev feil om rettskrivningen deres! Men HI; hvor ble du av? Mistenker nemlig at DET kanskje var moren her....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #20 Skrevet 1. mars 2011 Så mye folk skal spekulere i. 1 Fjær til 10 høner osv. DRAMAQUEENS hele gjengen haha.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #21 Skrevet 1. mars 2011 Hehe skjønte at du misforstod det går bra, hehe Ja, for en gjeng vi er hehe, hilsen opprinnelige 13.49 LOL
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #22 Skrevet 1. mars 2011 HI her, nei hjelpe meg jeg er ikke denne personen. Men i noen av innlegga til den såkalte faren svarer han med samme skrivemåte som mor, og i andre skriver han som en uskolert taper, han har også ulike dialekter(dersom jeg kan kalle det dialekt da) og litt pussig at de så lett finner hverandres innlegg.... Er bare nysgjerrig på hva slags person det er som sitter sånn og tuller. Om det bare er for moro eller om det ligger en sykdom bak.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #23 Skrevet 1. mars 2011 Jeg tror de er to, og som begge har samme dialekt, som de faller hen på når de er ivrige.. Rart at de finner hverandres innlegg ja, men hvis de leter og er her mye, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå