Gå til innhold

TFK Joggster Twist


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Funker denne bra på skogstier også? Eller i det minste rundt Sognsvann og lignende? :) leste et sted at den egnet seg for bykjøring, men jeg vil da gå turer med den også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde denne vogna til førstemann og var veldig fornøyd. Vi har også hund og går masse tur i skogen. Det var aldri noe problem å komme seg frem. Du kan også låse forhjulet slik at den komme enda bedre frem på ulendt terreng. Nei TFK er absolutt ikke bare en byvogn/shoppingtrille,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt i terreng som i by. Anbedaler deg å kjøpe den fra den tyske nettsiden bikshop2000.de. Sparte halvparten av norsk pris. Mao i stedet for å kjøpe en brukt vogn fikk jeg ny vogn til samme pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFK joggster twist er definitivt god nok rundt Sognsvann. Jeg har hatt TFK joggster twist siden våren 2008. Brukt den i de fleste føreforhold; grusveier, (relativt)dyp snø, asfalt, gress, butikker...veldig fornøyd. Kommer frem overalt der en kan forvente en vogn skal komme frem, spør du meg;) Har trilla på Brio Go en stund nå, og den er jo helt hærlig på hardt underlag, men i snøslusjen som er her for tiden, så var det godt å ta frem TFK'en min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI fikk skikkelig problemer med vår tfk da vi brukte den i "skogen". Fikk masse stein og sand i låsen til forhjulet og da ville den ikke mer. Fikk bytta låsen, men synes likevel den var stor å dra med seg på slike turer. Vi har nå en Easywalker som er mye lettere og mindre. Ville heller gått for Easywalker sky eller qtro..eller mountain buggy :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min Joggster Twist. Kjøpte den på www.plukke.no. Norsk nettside, så raskere leveringstid. og så har de den på salg, så jeg sparte litt over tusenlappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...