Gå til innhold

TFK Joggster Twist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde denne vogna til førstemann og var veldig fornøyd. Vi har også hund og går masse tur i skogen. Det var aldri noe problem å komme seg frem. Du kan også låse forhjulet slik at den komme enda bedre frem på ulendt terreng. Nei TFK er absolutt ikke bare en byvogn/shoppingtrille,

TFK joggster twist er definitivt god nok rundt Sognsvann. Jeg har hatt TFK joggster twist siden våren 2008. Brukt den i de fleste føreforhold; grusveier, (relativt)dyp snø, asfalt, gress, butikker...veldig fornøyd. Kommer frem overalt der en kan forvente en vogn skal komme frem, spør du meg;) Har trilla på Brio Go en stund nå, og den er jo helt hærlig på hardt underlag, men i snøslusjen som er her for tiden, så var det godt å ta frem TFK'en min!

VI fikk skikkelig problemer med vår tfk da vi brukte den i "skogen". Fikk masse stein og sand i låsen til forhjulet og da ville den ikke mer. Fikk bytta låsen, men synes likevel den var stor å dra med seg på slike turer. Vi har nå en Easywalker som er mye lettere og mindre. Ville heller gått for Easywalker sky eller qtro..eller mountain buggy :) Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...