Brillemamma Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Lurer på om jeg må begynne med dette... Vesla er 4,5mnd og er sååå rotete ved puppen nå. Vil liksom ikke...men om jeg gir hun flaske går det helt fint..:/ Om natten og på morgenen (i senga) går ammingen greit. Da er det jo så kos Så lurer på om det er mulig å kun amme på natt/morgen, og så gi mme resten av dagen?.. Og hvor lenge kan man gjøre det sånn? Vil melken min forsvinne litt etter litt om jeg ikke full-ammer?.. Er et nederlag å ikke klare å gi jenta mi bryst lenger synest jeg..men det er bare så slitsomt når hun er sånn! Har holdt på sånn et par-tre uker nå, og nå begynner jeg å bli så lei av det..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Jeg gav flaske på kvelden en periode.. Så etter en liten stund så ville han ikke ha pupp annet enn på morran.. Så til slutt ville han ikke i det hele tatt.. Så nå er det kun flaske her..
Trinemor & go'gutten Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Her er mini 4 mnd naa, og jeg started med delamming paa ca 3 mnd, pga at han kun rotet naar han skulle spise, og var interessert i alt annet. Gikk fint med flaske med mme/mm. Naa ammer jeg kun om morgenen, en gang midt paa dagen og om kvelden. Pumper i tillegg paa morgenen og kvelden etter at han har spist. Litt mindre melk har det nok blirr, men har ingen problemer med aa han nok utifra hva han spiser paa de maaltidene han faar mm.
Brillemamma Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2011 Takker for svar Nå har jeg styrt på med å prøve å gi henne pupp siden kl 10..hun suger noen ganger, så vrir hun seg bort, hyler, tar tak igjen, hyler osv.... Så nå gav jeg henne flaske, gikk ned på høykant 120ml..Så nå sover hun endelig etter å ha vært våken siden kl 9.. Så tror jeg bare går over til flaske, hun vil tydeligvis ikke ha pupp mer. Har prøvd å pumpe meg og det kommer ut ca 50ml på hver pupp..og det er jo ikke mye Men håper jeg kan holde på med natt ammingen og om morgenen en stund til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå