Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Jeg er så frustrert over mannen i mitt liv! Han vil aldri være med ut sammen med barna. For han liker det IKKE. Så i sommer var jeg på stranda alene med barna,sykkelturer, gårdsbesøk etc- Og i vinter er det ski han ikke liker! Så da er jeg ute alene med barna da å. For de liker å være ute. Vi krangler MYE om dette.... Noen forslag om hva som kan gjøres?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Si at han SKAL! Personlig er jeg en sofagris av dimensjoner selv, men jeg er alene med et barn og hun elsker å være ute. Derfor MÅ jeg bare. Du skal ikke være alene om å leke med barna. Dere var to som laget de.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 La han bare sitte der å gro møkk. Du kan ikke tvinge han, og om du hadde klart å tvinge han ut, så er jeg iskker på at det hadde blitt sure miner og ødelagt tur for resten av dere. Er jo han selv som taper på det når ungene blir større og skjønner at han ikke vil være med de. Eller la han ta de med på ting han liker da.. Kino kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå