Gå til innhold

Vorfor må dere komentere alle skrive feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere fårstår hvel va jeg skriver? Får et mas om at man hele tiden skall skrive korekkt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det ser fullstendig idiotisk ut.

Og du blir tatt mer seriøst om du skriver riktig.

Skrevet

Forum troll!!!! blæ

Skrevet

Får att du skall lære deg å skrive rett vell, de ugle.

Lærer du deg ikke de så får du kasste inn honkle og slutte og skrive her inne.

Skrevet

Ikke hør på dem, er bare mindre smarte kvinner som trenger og syte og være ekle med andre for og føle seg bedre ettersom de sikkert har et forjævlig liv ;)

Lurer virkelig på om de er like ekle med sine egne barn som sikkert ikke bestandig skriver rett...?

Dumme kuer!

Skrevet

10:14:

Neida, livet mitt er bra det. Ikke er jeg ekkel med barna heller.

Hverken mine eller andres.

Ikke kaller jeg noen dumme kuer heller.

Du vinner ikke en diskusjon ved å kalle andre ting, vet du.

Skrevet

Det lurer faktisk jeg også på! Jeg kan ikke fatte at det er noe poeng i å drive å pirke på rettskrivingen til folk. Ingen av dere vet noe om disse menneskene og hvorfor de ikke skriver alle ordene rett, kan være flere grunner til det.

Uansett, kan dere ikke bare slutte å kommentere dette? Selvfølgelig så lenge den som skriver innlegget ikke spesiellt ønsker det. Men det har jeg tilgode å se da.

Skrevet

Jo vi klarer å les innlegg med mye skrivefeil og dårlig formulering. Men det tar så himla mye lengre tid.

Skrevet

Nei. Det er ikke alltid mulig å forstå et innlegg fullt av skrivefeil.

Så hvis du ønsker å bli tatt seriøst må du lære deg å skrive korrekt.

Skrevet

Man regner vel med at man har lært å skrive og lese hvis man har gått på skolen.

Alle har små skrivefeil, men enkelte grammatiske feil er så grove at teksten blir meningsløs.

Skal man bare overse de grove skrivefeilene!? Det er ikke så lett.

Skrevet

For d første så må jo dette være et tulleinnlegg??

For d andre så må d jo være dere som hakker på skriveleifer som mangler en bit intelligens i knollen, ettersom dere påstår og ikke kunne klare å tyde et innlegg med eks. grammatikk feil!

Bruker dere virkelig lengre tid for å lese slike innlegg???

Da er det virkelig dere som har et problem damer, ikke skriveleif dama ;)

Skrevet

Så lenge man skjønner hva vedkommede mener til tross for skrivefeil ser jeg ikke hensikten med å pirke. Om man ikke forstår en tekst grunnet dårlig gramatisk oppbygning, synes jeg man heller bør be personen om å prøve formulere seg på en annen måte.

Ikke gå til angrep, da kan man heller lukke tråden og gå vidre til neste.

Skrevet

Hvordan skal barn lære å skrive rett om deres skrivefeil ikke blir kommentert? Det går fint an å rette på skrivefeil på en fin måte.

Voksne folk burde kunne skrive rett, de har gått på skole i mange år og bør derfor ikke henge med nebbet om skrivefeilene deres blir påpekt!

Skrevet

Hørt om dysleksi damer? Dyslektikere går også på skolen og de er ikke idioter, de har problemer med å lese og skrive, så jeg synes heller vi skal applaudere de for å ha mot til å skrive tross sine vansker.

Skrevet

Så man blir ikke tatt seriøst om man har skrivefeil?WTF??

Så om jeg skriver her at jeg daglig blir banket opp så blir jeg ikke tatt seriøst om det er noen skrivefeil?

Jeg skammer meg over å være kvinne når jeg ser hvor mye mobbing det faktisk er bland voksne damer her inne.Og om noen nekter for at det er mobbing her så er dere selv av de som mobber.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...