Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Har ikke tenkt etter hvor mange kilo jeg har gått ned siden gullet vårt ble født,hun er 3 nå,men 21 kilo og jeg la på med 6,nå veier jeg 69 Også har jeg slutta å røyke så går vel opp 20 kg nå da ;( But I feel FRESKERE ENN FRESKEST:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 "hun er 3 nå,men 21 kilo og jeg la på med 6,nå veier jeg 69 " Syns den setninfa var mer eller mindre uforståelig:P Gidder du å oversette?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Flinka:-)!!! Da jeg sluttet å røyke begynte jeg å knaske Fribol. De er uten sukker og uten karbohydrater. Fåes kjøpt på apoteket. Prøv det og lykke til med røykeslutt:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Hahaha,litt tidlig enda Jeg veide 21 kilo mer enn hva jeg gjør nå(1 dag før fødsel),har brukt 3 år på vektnedang vel og merke,men nå veier jeg 69
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Takkk:) Fribol hørtes ut som en kanon ide` Har du gått opp noe ved røykeslutt du?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Oi! Det var bra 69kg er faktisk mitt mål også! Har 10kg igjen 8:17
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Ja *rødme* gikk opp 4 kilo, men tok de av igjen når det verste suget ga seg og jeg ble vant til at mat smakte mat og ikke mat m/sigarettsmak, hehe! Du vil sikkert gå opp litt, men det gjør ingenting. Helsegevinsten er uansett større som røykfri og noen kilo tar du "fort" av igjen. Det jeg gjorde feil, tror jeg, var at ettermiddag var jeg vant til å ta en røyk og når jeg slutta så begynte jeg med dessert isteden. Ikke bra. Skulle heller tatt en kopp te eller noe. Men da jeg fant Fribol og begynte å gå tur istedenfor å spise, som erstatning for røyken, så gikk jeg ned igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 8:17 Det klarer du,bare bruk goood tid Legg brus og godterier til helgen,er ikke stort annen jeg har gjort,jo spise mindre mat til hvert måltid,ellers ingen gedigene forandringer:) Kan ikke være så veldig i aktivitet heller pga en rygg som helst ikke vil! Så stå på,men ikke stress og bruk lang tid så klarer du det HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #12 Skrevet 1. mars 2011 Oki:) Drikker en kaffe i steden jeg,så litt små skjelven når kvelden kommer,hehe,men er glad i kaffe,uten kalorier og ikke såååå usunt Er på 5 dagen uten røyk nå
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #13 Skrevet 1. mars 2011 Fribol er til host og halsvondt "Drops" på en måte,fåes kjøpt på apoteker og funker SUPER bra når man er forkjøla HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå