Gå til innhold

Mars barn ble februar barn :-)


Gutt08+baby11

Anbefalte innlegg

Jaja. Da var ventetiden brått slutt.. Fikk ha permisjon fra jobb en helg samt to dager... tirsdag kveld gikk vannet, onsdag midt på dagen kom gutten :-) 3670 og 50 cm.

Forsåvidt greit at han kom nå, var jammen stor nok, men jeg var ikke helt klar, sånn mentalt. Ikke hadde jeg gjort alt jeg skulle hjemme heller, hadde jo så god tid, hehe. Men, nå koser vi oss masse hjemme! verdens skjønneste, akkurat som broren sin. :-))

 

Ønsker alle andre mars-mager masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse:) Flott å høre at alt står bra til, lykke til videre! Vi er nok alle misunnelig på deg her inne, men de kommer når de kommer! Hurra for deg og dine!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye!!!

JEg går også bare og venter nå, selv om det er 11 dager til termin. De andre kom på denne tida, så da klarer jeg ikke å la være å vente...:)

 

Kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje. Her er det kun 1 dag igjen til termin. Men, av erfaring så går eg nok over tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, skal kose oss masse nå! Bli kjent og utforske hverandre :-)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Var fødsel to lettere enn fødsel en?

Er så spent på hvordan det går denne gangen. Forrige fødsel varte i 25 timer, men jordmødrene mener storebror har banet vei for lillebror, og at det vil gå fortere denne gangen! *håpe, håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Tja, lettere. vet ikke riktig. Den var annerledes. Men det gikk litt fortere altså. Var i tillegg litt lettere å "være tilstede" på en måte, kanskje siden jeg var mer klar over hvordan det var.

 

Masse lykke til i hvert fall, uansett hvor lenge det varer, er det bare en liten del av livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...