Gå til innhold

MÅ hemorider være vondt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å blø fra rompa..hehe,sorry ass!.. spesielt når jeg bæsjer, kommer noen ganger utenom det også! Har ikke vondt i rompa, ikke sviing, ikke ømt eller noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halve Norge har hemorider, den andre halvparten vet ikke at den har det....

Nei det trenger ikke gjøre vondt :)

Skrevet

Takk :) Hvis det er hemorider, kan man se det selv? Eller er det liksom inni tarmen? kan jeg gjøre noe med det? slitsomt atd et blør så mye..

Skrevet

Er jo ikke sikkert du har hemorroider, rifter i endetarmen er minst like vanlig.

Sørg for at du aldri får hard avføring, du må ikke presse, så gror det av seg selv.

Gjest Morn du
Skrevet

Blør du mye er det vel lurt å kontakte lege for å finne ut av hvorfor.

Skrevet

det går ann å ha utvendige og innvendige hemorider. trenger ikke gjøre vondt,men har du dem på utsiden så kjenner du at du har dem for å si det slik ;) hehe

Skrevet

Hemorider er blodårer (vener) inne i endetarmen som har poppet ut pga økt trykk, det kan kjennest som en liten ert eller eventuelt som en drueklase alt etter størrelsen.

Gå på apoteket og kjøp reseptfri hemoridekrem om du synest det er veldig plagsomt.

(Hemoridekremmen funker forresten på mørke poser under øynene også så det er en *god* invistering uansett...hehe)

Skrevet

Takk for svar alle sammen, skal til legen 15 mars, og føler ikke det er så alvorlig at jeg må få akuttime :) Blør endel ja, men hvis det er hemorider, vil den kremen fungere fort da?

Har aldri hard avføring, spiser mye fiber, drikker rikelig med vann og er generelt sunn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...