Gå til innhold

Hårfjerningskrem nedentil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra? Er ikke den ganske etsende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nå gått bra her og jeg kjenner flere som gjør det. står jo på pakken at du ikke skal, men har nå alltid gått fint her.

Skrevet

Har alltid gått bra her også. Man bør selvfølgelig passe på at man ikke har små sår eller slikt og ikke ha på kremen lenger enn anbefalt/nødvendig.

Jeg har erfart at det er lurt å vaske godt med en mild, parfymefri såpe etterpå for å få bort restene etterpå, ikke bare skrape og skylle bort med vann.

Skrevet

Vent til stingene har grodd i det minste ;)

Skrevet

Har gjort det i flere år, har gått helt fint her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...