Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Går det bra? Er ikke den ganske etsende?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Det har nå gått bra her og jeg kjenner flere som gjør det. står jo på pakken at du ikke skal, men har nå alltid gått fint her.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Har alltid gått bra her også. Man bør selvfølgelig passe på at man ikke har små sår eller slikt og ikke ha på kremen lenger enn anbefalt/nødvendig. Jeg har erfart at det er lurt å vaske godt med en mild, parfymefri såpe etterpå for å få bort restene etterpå, ikke bare skrape og skylle bort med vann.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Har gjort det i flere år, har gått helt fint her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå