Gå til innhold

Er det for tidlig med en IKM uke 12 tråd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he... eller er jeg bare litt over ivrig nå? Har ikke vært så nøye på om når ting skulle skje, men vi går nå inn i pp7 og begynner å bli rimelig klar for at det skal bli en liten baby snart...

Tror jeg kan regne med en IKM ca 25.mars... Så nå skal bare El komme og da kjører vi på =)

For de som lurer, jeg hadde mens fra fredag til søndag (blødde meg nesten ihjel på lørdag-bytte ob en gang pr time) Så jeg er liksom ferdig alt =)))

Flere i uke 12???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, slett ikke for tidlig :P Hadde en MA for noen mnd siden, og til slutt fikk jeg provera for å få en blødning, og den kom tirsdag, og jeg blør enda!! Syns virkelig det kan gi seg nå!! Jammen er du heldig som har så kort blødning ;-) Foreløpig tenker jeg at IKM er 22. mars, men det kommer jo an på når jeg får EL da.

Skrevet

Skravletråder er gøy :-) Hadde antagelig en kjemisk graviditet forrige uke - svake pos. tester og forsinka mens. Endte med neg. tester og kraftig blødning, så nå er vi i gang med 3pp. Usikker på syklus-lengden. Mulig jeg hører til IKM uke 13, men slenger meg med her så lenge.

Skrevet

Absolutt ikke for tidlig! :) Jeg har trolig IKM 22. mars, og grugleder med til symptomjakten! Dette er første skikkelige pp for oss, og syklusen er endelig stabil etter pilleslutt, så nå begynner jeg å håpe på en liten voksende mage. Spennende!

Skrevet

Så bra vi er flere =) Da blir det jo moror å følge hverandre fremover =) Håper det klaffer for alle sammen... =))

Skrevet

Hei! Tror jeg også hører hjemme her :-)

Ikke så lett å vite, hadde SA i begynnelsen av februar så har nok en ganske forstyrret syklus nå. Men nå på søndag kom tanta på besøk (ganske sikker på at det var henne, men ikke lett å vite når man har blødd nesten sammenhengende i flere uker).

Meeen, satser på EL ca. 13. og IKM ca. 27. mars. Spennende!!!

Gøy å ha en tråd å slå i hjel litt ventetid i :-)

God kveld alle IKM 12 jenter!

Skrevet

Hei

Melder meg på denne. Første mens etter MA i januar er akkurat ferdig så lik usikker på Stjørdal min men. Akkurat begynt å prøve igjen så er vel litt mye å håpe på at det går på 1pp men....

Skrevet

Haha.... Stjørdal er syklus.... Litt kluss...

Skrevet

Hiver meg på her, med de samme datoene som June :-) heia oss !

Skrevet

Henger meg på her jeg også, har også el og ikm rundt samme tid som june :)

he he, heia oss ja!!

Skrevet

Gøy at vi er så mange med ca samme datoer :-)

Blir interessant å se hvor klussete syklusen min har blitt etter SA'en, tenker jeg begynner med EL-tester noen få dager etter at TR har trukket seg tilbake for sikkerhets skyld.

Spennende uker vi har foran oss, jeg blir snart gal av all ventingen men nå nærmer det seg i hvertfall en periode med mye sengekos :-) Har vært uten sex i omtrent en måned nå, pga. SA'en og blødninger.

Har dere tenkt til å ta EL-tester denne prøveperioden, eller satser dere på annenhverdag og magefølelsen?

Skrevet

Pleier å kjenne veldig godt når jeg har EL, men bakdelen er jo at man helst skal ha sex FØR EL.... Tror vi satser på annenhver dag så snart TR er borte, og håpe på det beste :) Går det ikke denne pp heller, så blir det kanskje testing neste gang?

Skrevet

Hopper inn her jeg også:) Tror IKM havner på 22 mars, for første gang på 6 år han den faktisk vært litt uregelmessig..merkelig. Er det mange av dere som pleier å ta EL test? Er i min 3pp! Krysser fingrene for alle sammen:)

Skrevet

Her har endelig TR dratt sin vei!! Har tatt pergo så er ganske spent på når EL blir... Før har jeg tatt CB digitale EL tester, men de fikk jeg bevist med innvendig ul at de ikke stemte :S Denne pp tenkte jeg å prøve vanlige el tester, men jeg er ikke så glad i å tolke streker. Begynte å teste i går, men syns streken var innmari sterk til å være på dag 9 av syklusen... Skal teste noen dager til, så får jeg se om den streken blir enda sterkere....

Skrevet

Jeg har aldri brukt noen test eller temping for å finne ut akkurat når el er, har bare gått ut ifra når jeg hadde mens, regnet meg fremover og funnet en ca dato... (denne har stemt ganske likt med når en evnt mens senere har dukka opp) Vi har vel egentlig aldri prøvd skikkelig iherdig heller, men det har liksom bare klaffa rundt 5 pp begge gangene tidligere (førstemann var egentlig ikke planlagt, men i førlge mine beregninger var det ca 5pp -uten mening)

Tror el er rundt 11.mars denne gang =)

Skrevet

Hvordan går det, jenter?

Nå nærmer det seg EL for oss alle? Jeg har trolig EL i morgen, og håper så virkelig at alt skal klaffe!

Skrevet

Lykke til, Sunniva86!

Tester etter EL hver dag jeg nå, selv om den egentlig ikke skal komme før på søndag... Spennende!

Skrevet

Her er det siste rest av TR. Tror egentlig jeg havner i IKM uke 13, men holder meg nå til dere enn så lenge. Blir vel å kjøre på med aksjer annenhver dag frem til EL, er så usikker når det er ... Syklusene er alltid så ustabile. Mener jeg hadde en kjemisk graviditet nå sist, så denne gangen skal jeg prøve å gjøre "alt" riktig. Sist brukte jeg både bidronninggele, hvetegress, salvie-te og solvipect. Dessverre ble jeg innmari forkjøla og måtte fortsette med hostesaft etter EL, mulig det gjorde sitt til at ikke egget festet seg? Skal i hvert fall prøve de samme tiltakene som sist, men holde meg LANGT unna hostesafta så snart EL er overstått, hehe.

Skrevet

Huff, så uflaks med hostesafta! Haha, jeg må bare le. Håper du slipper den denne pp :)

Nå venter jeg bare på at mannen skal komme hjem, så jeg kan overfalle han i døra. Nå skal det bli baby! Håper jeg ihvertfall...

Lykke til med EL- jakten!

Skrevet

stakkers mannen min ;) han får virkelig kjørt seg...hehehe

den neste uken blir det mye kos, for nå skal vi slå klutene sammen :-p

sist måned prøvde vi ikke, men trodde kanskje det var blitt noe likevel, viste seg å være omgangssyke ...knis...

Den gangen er det bare å kjøre på, så klar for bebis -) !!!

Skrevet

Hører til her jeg også, men blei veldig usikker på ikm datoen no. Hadde først regnet ut at ikm ville være den 26, men i går så det ut som jeg fikk positiv el test, og jeg pleier ikke ha så tidli el i syklusene, var dag 13 i går, men klart det er nå fult mulig. Hadde nå sex fredag, lørdag, søndag og i går, så får nå bare fortsette og håpe på det beste så kanskje det vil klaffe denne mnd. Var også til legen i forrige uke, så vi har startet utredning no, så kjenner jeg slapper veeeeeeldig av denne pp, for no skal vi etter hvert få hjelp!! Etter 16 mnd med prøving føles det godt å endelig få hjelp :) Legen sa at vi sikkert kom til å få det til no siden vi hadde startet med utredning, hehehe!

Vel, lykke til jenter, håper vi alle sitter med positive tester om et par uker :)

Skrevet

Du skal se at legen får rett, Rime, og at det klaffer denne perioden! :) Lykke til!

Skrevet

Jeg slenger meg også med. Har beregnet EL den 11., men tester for første gang med EL-tester, så vi får se om og når den dukker opp. Er litt spent på om jeg i det hele tatt har EL ettersom syklusen min fortsatt ikke har stabilisert seg etter en SA i sommer. Men de første testene har vist en svakt lyserosa strek, jeg håper at det betyr at denne LH-stigningen det snakkes om er i gang?!

Skrevet

Heisann jenter !!

Jeg skulle egentlig hatt ikm i slutten av uke 9. Nå er jeg på dag 32 i syklusen : ( De to siste dagene har tempen min steget litt slik den gjør når EL har vert så eg håpe at eg nå e 2 dpo men det e ikkje sikkert enda.. Der som eg e så heldig så blir ikm man i uke 12...

Eg ventet egentlig bare på TR så det blir spennende se om det blir noe EL denne mnd

Skrevet

Hmmm... i følge temp måleren min hadde eg EL på dag 10 i syklusen min (første syklus etter MA). Synes dette var litt tidlig men.. ja,ja.. vi har som regel sex minst annenhver dag uansett så går det så går det vel uansett ;) Er på dag 16 nå... Viss ikkje det gjeng denne pp får me prøve att seinare... sist eg var gravid (endte i MA) fikk eg raskt veldig ømme og rare bryster så er litt spent på om det etterhvert kan dukke opp lignende symptomer nå og... Hvor tidlig har dere som har vært gravide før kunne kjenne noen symptomer??? Og hvilke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...