Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Johanna Hanna Eira Iris Eirin kan jeg ikke like
Ranveig R Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Hanna Johanna Iris Har ei jente som heiter Eir og klarar ikkje så sjå på dei to siste navna som anna enn "slappe etterligningar"
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Eirin Iris Johanna (e ville jeg hatt) Hanna Eira
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Iris Hanna Johanna Eira og Eirin liker jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Eirin er på topp for min del om det er EiriNN og ikke Eireeeeeeen. Eira Johanna Hanna Iris
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #13 Skrevet 1. mars 2011 Johanna Eira Hanna Iris og Eirin nekter jeg å rangere... grøss!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #14 Skrevet 1. mars 2011 Iris Eirin Hanna Johanna Eira- ikke pent..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #18 Skrevet 1. mars 2011 1) Iris ( Veldig pent= 2) Hanna ( Klassisk, søtt og enkelt) 3 Eirin ( Uttales Eiriiin? ) 4) Johanna ( Tung uttale) 5) Eira er et samisk etternavn.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå