Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 jeg er nå i permisjon,har ingen jobb å gå tilbake til etter perm. det jeg lurer på er om jeg da får feriepenger i juni og permisjonspenger i juni? jeg skal jo ikke ha noe ferie i og med at jeg ikke har jobb...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jobbet du før permisjonen? Når gikk du ut i permisjon? Feriepengene blir avkortet hvis opptjeningsgrunnlaget er permisjon, men hvis det er vanlig arbeid du har hatt før permisjonen legges den til grunn. Det kommer i så fall penger fra din tidligere arbeidsgiver. Det er lønna for 2010 som legges til grunn for feriepengene i 2011. Hvis du ønsker det kan du få feriepengene når du slutter, men da må du skatte fullt av de. I juni 2011 er det halv skatt.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 jeg jobbet i et vikariat som går ut nå mens jeg er i permisjon. så jobbet meg opp foreldrepenger til permisjonen. så da får jeg både foreldrepenger/permisjonspenger og feriepenger i juni?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå