...♥... Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Er det noen her som tar disse pillene? Altså GRAVID fra LifeLine. Har kjøpt en pakke på apoteket, samt at jeg har en boks med folat-tbl liggende, men er så usikker på om jeg kan ta folat-tbl i tillegg til disse, eller om det er nok folat i GRAVID-tbl... Noen som kan hjelpe meg?=)
Babyønske �� Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Folatdosen i Lifeline er den som er anbefalt i graviditet, 400 mcg, så du trenger ikke å ta noe i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå