Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Wow er det mulig? NYTT 21:37 28.02.2011 heisann dere! jeg er den personen som skrev om at eksn pulte en annen mens vi bodde ilag! bare så dere gjennkjenner meg:) Nu har vi bodd fra hverandre i 3-4 uker omtrent. og i starten sendte jeg mye sms og ringte og spurte om hun hadde det bra osv. og når jeg kom å sku se ungen min, så ba hun meg roe ned og ikke skrive mye på en stund osv, og sa at d va lurt at eg ikke kom før om 3-4 uker.. Og nå.. har jeg skaffet meg nytt nettverk, nye venner, jobb, volleyball, trener, osv osv akkurat som hun sa jeg burde gjøre.. jeg har hatt 0 penger pga 3 uker utn jobb og måtte låne av kompissen min for å få råd til å kjøpe mat. For 2 uker siden når jeg hadde samevær, måtte jeg låne penger av min sjef får å få råd til å kjøre 5 timer for å se min datter. helt greit d! Men nu kommer tingen. denne helgen som kommer passer det visst veldig bra for mora til barnet at jeg kommer så hun får barnefrii, vet ikke hva hun skal ( sikkert pule på dem hun holder på me), men jeg har sagt at jeg ikke har råd eller vil komme denne helgen pga det er enda kort sidn jeg flytta og alt d der. jeg har minus på kontoen og spiser knapt mat. Og hun hisser seg jæævla mye opp og truer me å kaste å brenne allt av mine ting, som kjøleskap, seng og vaskemaskin osv, som jeg har vært så snill å la henne få ha der intill videre. hun sir også at eg er uansvarlig og ikke egnet for å ha en unge.. hvorfor i helvette gjør hun ddet? jeg bodde faen med et halvt år og tok rede på dritten hennes og tak vare på ungen mens hun jobbet senvakt.. jeg har alltid sagt at jeg vil komme hver helg for å se ungen, men akkurat nu har jeg gjeld og får ikke lønn på en stund.. sier at jeg prioriterer fest og ungkarslivet istedenfor min datter osv og er dritsur.. hæ??!?! sir eg bare.. HUN BA MEG OM Å SKAFFE NYTT NETTVERK OG MØTE NYE FOLK FOR Å KOMME OVER HENNE OG GÅ VIDERE. akkurat det jeg har gjort, og har ikke kontakta ho mye de siste ukene. hun er vel ikke vant til at jeg ikke gjør det som hun befaler? har vært domsnill og gjort alt hun har bedd om... selv når vi ikke var ilag.. selv når hun pulte en kar ho ikkje kjenne. hun truet meg også me å aldri la meg få se ungen min mer og bla bla bla.. herregud? hva har jeg gjort galt? hun er på dette forumet og vil antaglivis komme med et utbrudd her og..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 ja ok? syns dere hun oppfører seg greit eller? HUn som ikke ville prøve, hun som ville bli alenemor. hun vet hva det innebar. jeg sa at jeg ville prøve.. men nå er det for sent...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Er dette ditt innlegg eller reposter du noen annen sitt innlegg? Og hvorfor? Skjønner ikke helt greia her....
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 hun truer med å kasta alle mine ting og oppfører seg urimelig fordi jeg ikke har råd til å komme på samvær? hun truer med å ikke la meg se datteren min mer? fordi jeg ikke kan komme? når hun egentli har sagt selv det er lurt vi ikke ser hverandre på en god stund uansett
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Seriøst. Dere må begge bare gå og vokse opp. Blir helt satt ut av tanken på at et barn skal vokse opp med sånne foreldre.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Vel du kalte henne sinnsyk i den forrige tråden din så skjønner at hun ikke er blid på deg. Når det er slutt så er det SLUTT og da driver en ikke og ringer og sender sms i hytt og pine gevær og her tror jeg at ditt problemet ligger. DU klarer rett og slett ikke og innse at det er slutt. Helt greit og ha konatkt for barnet sitt skyld med da bør kontakten dreie seg om barnet. Hvem hun er sammen med, hvem hun puler og hva hun gjør har du rett og slett ingenting med og jeg skjønner at hun blir drittlei av den masinga di. For du bryr deg med ting du ikke har noe med!! Og hva mener du med at du passet barnet mens hun var på jobb? Det er jo ditt eget barn så og prøve og sanke medlidenhet for at du var så "grei" og sitte "barnevakt" mens hun er på jobb blir for drøy. Tipper at hun har passt barnet mens du har vært på jobb, vært med kompiser ol. Dere bør snarest inngå en samværsavtale om hvordan samværet skal være så jeg vil anbefalle deg og kontakte famillievernkontoret snarest der vil dere får masse råd og tips og hjelp til og fastsette en slik avtale. Lykke Til;)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #9 Skrevet 28. februar 2011 Tror du er et troll, som snart kommer til å skrive på "eksen" din sin vegne Hehe sorry, men har du ikke noe annet å finne på?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #10 Skrevet 28. februar 2011 Man for som regel ikke sympati her inne hvis man er gutt, beklager for det!! Jeg ville hentet alle tingene mine jeg... Det er slutt og hu har ikke rett på dine ting. Hvis hu ikke har råd til ny seng så får a sove på gulvet, Det er ikke ditt problem. Så tar du kontakt med helsestasjonen og får hjelp i hvordan lage samvær med barnet ditt... Og fortsett med ditt nye liv Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #11 Skrevet 28. februar 2011 æh. sjønte du ikke d eg sa? eg sa jo at eg ikke kontakta hu.. hun som kontake meg nu pga ho vil ha barnevakt.. eg har bedd ho om å slutte å mase...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #12 Skrevet 28. februar 2011 du ser sikkert ut som et troll:) nei hvorfor i al verden skulle jeg det? er det en trend her inne å gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #13 Skrevet 28. februar 2011 Er det deg Jack Morten? Skjerpings..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #14 Skrevet 28. februar 2011 du skal ikke si barnevakt! du er faren! er så tragisk med fedre som sier de sitter barnevakt for sine egne barn, akkurat som du sier hun skal bruke deg som barnevakt nå og som du sa at du satt barnevakt for ditt barn mens dere var sammen og hun var på jobb. sånn er xen min også. når han passert vår sønn sier han at han sitter barnevakt for meg. sier mye..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #15 Skrevet 28. februar 2011 Er dette eks'en din?? http://www.barnimagen.com/forum/thread/142965342
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #17 Skrevet 1. mars 2011 er det ja.. hun lyger å sa hun skulle til alta på fotballkamp, men skulle møte sine venninner og sin pulekompiss..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #18 Skrevet 1. mars 2011 Jiiizes, du tar kaka. Håper hun puler alt som kan krype og gå i en radius av 50 mil. Hun gjør da hva hun vil når hun er singel. Du er bare en latterlig karikatur.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #19 Skrevet 1. mars 2011 hun var utro 2 ganger da.. mens vi var ilag men d var ikkje poenget. jeg har jo sluttet å ta kontakt, sluttet å prate me ho, slik hun ba om.. så jeg ser ikke at jeg har gjort noe galt?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #21 Skrevet 1. mars 2011 Hvorfor må du poengtere så kraftig at hun puler andre gutter? Hvis det ikke bryr deg som du sier... Og nei, du sitter ikke barnevakt når det er ditt eget barn. Du har barnet på samvær. Råder deg til å ta kontakt med familievernkontoret asap. Dere trenger tydeligvis hjelp fra en tredjepart
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #22 Skrevet 1. mars 2011 Ærlig talt,hun har da selv skrevet et innlegg om mannen,skal ikke han da få skrive om henne?Hvorfor skal man bestandig ta parti med dama?Kan godt være hun som lyver.Han sier han er blakk og knapt har mat,er det ikke da uansvarlig av henne og mene han skal ha ungen?Jeg syns hun virker egoistisk og sjalu. Er virkelig synd når man bare bestemmer seg for å ta parti med dama uten og bry seg om at saken faktisk har to sider.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #23 Skrevet 1. mars 2011 Høres ut som du/dere trenger hjelp av noen voksne. Kanskje ringe mamma?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #24 Skrevet 1. mars 2011 Herrlighet så mye drama dere lager ut av ting... For det første så er du ingen barnevakt! Du er en pappa, det burde bety mye mer enn å være barnevakt. Og for det andre ta begynn å ta kontroll over ditt egent liv, tenk selv og lev livet ditt uten at din eks må fortelle deg hvordan. Hadde jeg vært deg hadde jeg henta alle tinga mine, solgt det noe av det for å kunne hatt noe kapital til lønna kommer. Vet at det sikkert høres litt ulogisk ut siden du sikkert vil trenge disse tingene når du får ditt egent sted, men det kan gi deg litt penger igjennom en vansklig økonomisk periode. Sånn at du ikke låner og/eller "snylter" på andre så mye at du ikke klarer å etablere noe egent. Når du får en stabil inntekt kan du jo leie ferdig møblert en stund. Hvem hun har seg med eller ikke, er ikke noe du har noe med. Jeg skjønner at du er bitter for utroskapen, men tenk heller at det er hennes tap og ikke ditt. Du burde heller sette fokus på barnet ditt og så deg selv. Ingen ting er viktigere enn at dere to har det bra, og kan leve et lykkelig liv uten drama. Du og eksdama di er tydligvis ikke så bra for hverandre og det var nok smart å skille lag, godta det og gjør det beste ut av det for barnet skyld. Klarer du å få disse grunnpilarene på plass, får orden på økonomien, tar rollen som pappa og tar ansvar, vil du bli en svært aktraktiv mann. Da vil det virkelig bli hennes tap.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #25 Skrevet 1. mars 2011 Du er og blir ett troll, ingen skifter så mye i skrivemåten, i noen innlegg skriver du helt greit og i andre skifter du både språk og masse feil, du roter så med "dialekten" din, skal du lure noen skikkelig bør du holde samme skriftform i innlegga dine ihvertfall. Hehe tulling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå