Lille C Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 heisann dere! jeg er den personen som skrev om at eksn pulte en annen mens vi bodde ilag! bare så dere gjennkjenner meg:) Nu har vi bodd fra hverandre i 3-4 uker omtrent. og i starten sendte jeg mye sms og ringte og spurte om hun hadde det bra osv. og når jeg kom å sku se ungen min, så ba hun meg roe ned og ikke skrive mye på en stund osv, og sa at d va lurt at eg ikke kom før om 3-4 uker.. Og nå.. har jeg skaffet meg nytt nettverk, nye venner, jobb, volleyball, trener, osv osv akkurat som hun sa jeg burde gjøre.. jeg har hatt 0 penger pga 3 uker utn jobb og måtte låne av kompissen min for å få råd til å kjøpe mat. For 2 uker siden når jeg hadde samevær, måtte jeg låne penger av min sjef får å få råd til å kjøre 5 timer for å se min datter. helt greit d! Men nu kommer tingen. denne helgen som kommer passer det visst veldig bra for mora til barnet at jeg kommer så hun får barnefrii, vet ikke hva hun skal ( sikkert pule på dem hun holder på me), men jeg har sagt at jeg ikke har råd eller vil komme denne helgen pga det er enda kort sidn jeg flytta og alt d der. jeg har minus på kontoen og spiser knapt mat. Og hun hisser seg jæævla mye opp og truer me å kaste å brenne allt av mine ting, som kjøleskap, seng og vaskemaskin osv, som jeg har vært så snill å la henne få ha der intill videre. hun sir også at eg er uansvarlig og ikke egnet for å ha en unge.. hvorfor i helvette gjør hun ddet? jeg bodde faen med et halvt år og tok rede på dritten hennes og tak vare på ungen mens hun jobbet senvakt.. jeg har alltid sagt at jeg vil komme hver helg for å se ungen, men akkurat nu har jeg gjeld og får ikke lønn på en stund.. sier at jeg prioriterer fest og ungkarslivet istedenfor min datter osv og er dritsur.. hæ??!?! sir eg bare.. HUN BA MEG OM Å SKAFFE NYTT NETTVERK OG MØTE NYE FOLK FOR Å KOMME OVER HENNE OG GÅ VIDERE. akkurat det jeg har gjort, og har ikke kontakta ho mye de siste ukene. hun er vel ikke vant til at jeg ikke gjør det som hun befaler? har vært domsnill og gjort alt hun har bedd om... selv når vi ikke var ilag.. selv når hun pulte en kar ho ikkje kjenne. hun truet meg også me å aldri la meg få se ungen min mer og bla bla bla.. herregud? hva har jeg gjort galt? hun er på dette forumet og vil antaglivis komme med et utbrudd her og..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Kutt ut, du får ikke sympati herfra. Hun lå med en kar mens det var slutt mellom dere, big deal. Det er du som oppfører deg mest psycho her, ved å kalle henne løs og billig (Ja, jeg leste det gamle innlegget ditt), og ved å be henne utbrodere alle detaljer fra sin utskeielse. Jeg er obverbevist om at du har uttrykt deg dust i samtale med henne nå også, sagt at "du ikke har råd til å ta deg av datteren deres mens hun puler rundt", eller noe i den duren. Du virker helt sjuk i hodet, og kommer ikke til å få medhold på et forum som hovedsakelig har kvinnelige medlemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå