Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Har hatt en del vondt der nede særlig rundt klitorisområdet, har også hatt problemer med å komme når vi har sex.. I går bestemte jeg meg for å ta en titt på hva det kunne være og der var den.. DEN store, gule kvisa rett på klitten!!! Er det mulig da? ..Tydelig vis, men i all verden! Rundt den var det masse hvitt "utflod" som lå rundt.. :-/ jeg kan jo ikke klemme på den heller! Prøvde å stikke hull på den med nål i dag tidlig, men var så vondt så klarte ikke! Skal til legen i morgen, men skal jeg tørre å vise han den? Er skikkelig ekkelt å se på så kjenner jeg kvier meg asså! Er det noen som har hatt noe lignende som bare har forsvunnet av seg selv???
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Leger ser mye sånn, få hjelp til å få tømt den før det blir verre. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Ææhæsj, sorry, men jeg må le litt! Stakkars! Kviser har en tendens til å forsvinne av seg selv etter en stund, men hvis du er redd for at det er en blemme etc. heller enn en kvise, er det sikkert lurt å la legen ta en titt. Husk at leger har sett det aller meste, en kvise på klitten er nok bare blåbær
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Huff ja, kanskje best å la han ta en titt.. :-/ Men hvis det er en vanlig kvise, vil den forsvinne av seg selv der nede, den vil jo ikke få veldig mye luft ettersom jeg ikke går naken hele døgnet... :-/ Ville vel kanskje ledd litt jeg også hvis det ikke hadde vært min situasjon hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå