Ranveig R Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 No står ikkje verda til påske! Eg har gjort noko som er så utenkeleg og så langt frå ALT eg nokon gong hadde forestilt meg at eg skulle gjere at det ikkje er klokt! I dag har eg og ei veninne meldt oss inn på Sprek og blid! Vi er ein gjeng som går i hobbyklubb saman, og det var ei der som så veldig veldig gjerne ville prøve zumba. Og så var vi tre andre som sa at "Viss du skal begynne og trene så vil vi og. Zumba eller ikkje, det er ikkje så nøye, men vi vil og trene!". Og i dag hadde altså eg og veninna mi ein runde og snakka med to ulike treningssenter og meldte oss til slutt inn i Sprek og blid, som har ikkje mindre enn fire senter her i nærleiken, så vi kan bruke det som passar oss best dei ulike dagane. Eg har jo heilt fri annankvar mandag, og i tillegg har både eg og ungane fri kvar tirsdag og onsdag. Men det er jo leikerom for ungane, så eldste var der ei stund i dag. Det er betjent eit par timar om føremiddagen og eit par timar om ettermiddagen, men for barn som er så store at dei klarar seg sjølv der er det lov å bruke det i heile opningstida. I morgon skal dei begge vere med, mens eg har "innmeldingstimen" min med ein instruktør som skal hjelpe meg å sette opp mål for treninga, lage eit treningsopplegg tilpassa meg, og vise korleis dei ulike apparatene fungerar. Eg og veninna mi prøvde oss så vidt på litt jogging på tredemøllene i dag, og det var godt å kjenne at heimetreninga sikkert har gjort eitt eller anna bra for meg, for kondisen er ikkje så dårleg som frykta. Men du verda kor mykje hardare det er å jogge skikkeleg enn "på stedet hvil" heime på golvet. No er eg i alle fall superinspirert! Vi skal trene zumba to dagar i veka (enten tirsdag eller onsdag + laurdag), men om det er fullt på timane får vi trene noko anna i staden for. I tillegg *skal* eg trene på dagtid enten tirsdag eller onsdag, eg blir med på kva som helst som forbrenner fett (og i andre rekke: som byggar musklar). Trur kanskje eg klarar å lokke med meg mamma og, ho har veldig lyst, men tør ikkje heilt. WOHOO! Eg er klar for alt! Bring it on!
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Det er jo kjempebra Ranveig =D Du er kjempeflink!! Jeg hoppet litt av kuren i helga som jeg hadde planlagt og det ble nok verre enn jeg hadde trodd da vi slo til med sjokolademousse og vaniljesaus på lørdag og litt rester på søndag =O Men men, brukt kalorier har jeg også på flytting og maling, tapetsering osv. Har vært i svømmehallen igår og idag. Det blir ikke mer resten av uka så får se neste uke. Blir lite sofasliting også da, har fullt opp fra morgen til kveld enda =) Veiinga hoppet jeg også galant over igår. Tar det igjen neste uke. Blir lenge å vente, men det er prisen for tull i helga =/
Ranveig R Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2011 Det er ikkje rart det blir så som så med kosthalder når ein driv og flyttar og har ein kaotisk kvardag ein periode... Eg trente både i går (fullt opplegg med 10 min tredemølle, 15 min hard styrketrening, 20 min tredemølle og 20 min sykling) og i dag (den "lette" varianten med 30 min rask gange i motbakke på tredemølle). Skal ha full pakke i morgon og, så sant eg kjem meg ut av huset (lille ligg her med høg feber så eg kjem meg ikkje på jobb, men satsar på å komme meg på trening). Eg har veid meg i dag, og stod stille denne veka. Etter gårsdagens store crispy chicken-meny med opmmes frites, spicy cheese-dingsar og soft is er det ikkje rart heller Endrar ikkje neste delmål riktig enno, må sjå korleis denne neste veka blir, no som eg (forhåpentlegvis) kjem godt inn i treningsopplegget mitt.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Heia...Jeg trengte virkelig litt motivasjon nå!! Har falt litt av lasset, og trenger hjelp til å komme i gang igjen.."hjelp meg!!" Gleder meg at det går mot vår, og håper at det blir mange dager med sol nå slik at jeg kommer meg i gang med noe..
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2011 #5 Skrevet 7. mars 2011 Jeg hoppet bare av veiinga sist uke, men imorgen skal jeg til pers uansett! Går det feil vei får jeg heller vite det og skjerpe meg mega =P Har trent idag og foreløpig ligger det nå an til trening 4 dager denne uka. Gleder meg også til vår og til å være ute uten å fryse både fingre og kinn helt spinn =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå