Fica Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Er det sånn at man må søke om skoleplass til våre kommende 6-åringer eller er det noe som "går av seg selv"?
nalina Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 vi fikk det gjennom barnehagen. så jeg har ikke måtte tenke på noe som helst:)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Man trenger ikke søke om skoleplass på barne/ungdomsskole. Dere får skriv i posten fra den skolekrinsen dere hører til, med dato for innskriving. Eneste du trenger å søke om, er hvis dere vil at barnet skal begynne på en annen skole enn den man hører til. Da må dere sende en skriftlig søknad til kommunen. Vi har allerede vert på innskriving på skolen med eldste vår, som skal begynne til høsten.
hm hm Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Vi måtte søke på kommunens hjemmeside innen 15. februar...
fox`y Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Vi får d automatisk i posten. Men siden jeg ikke ville at gutten min skulle gå på den skolen vi sokner til, så skreiv jeg en mail til skolen jeg ønsket. fikk svar dagen etterpå om at han hadde fått plass:) innskriving 17 mars her. Sfo må søkes om utenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå