Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Jeg kommer til å oppdatere dere hver tirsdag, min veiedag kommer til å bli det! Håper jeg kan benytte meg av dere når jeg kjenner motivasjonen er nede!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Det skal jeg også! Tenkte jeg skulle veie meg på fredager jeg da, etter en flink uke og før lørdagen hvor det er lov å skeie ut litt Har treningsforbud pga helseproblemer, men kan gå turer og passe kostholdet. Er nå str 42, og vil ned til str 38. Tror det betyr en ca 10-12 kilo ned. Jeg henger meg på tråden din jeg Hvordan skal du gå ned da, følger du noen spesiell kur?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Jeg også!! Jeg har byttet poteter mot ris, brød mot knekkebrød, brus mot vann, osv, og så trener jeg annen hver dag. Hva med dere? Skal ned 11 kilo for å komme dit jeg var før jeg ble gravid. Men 16 kilo for å være ok i følge bmi kalkulatoren. Lykke til til oss!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Bare et tips til du over her . Om du tenker på karbohydrater, er ris enda verre enn poteter.... Poteter er 70 på den glykemiske indexen, hvit ris er 90...Sukker er også 70.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Lykke til! Jeg begynte rett over nyttår og er godt igrang. for min del er det indre velvære og sunn livsstil jeg går mot. Jeg spaserer 1 mil 4-5 dager i uka. Vi er ofte på skiturer, i svømmehallen, på fjellturer osv med ungene i tillegg. Sunn mat hele dagen også i helgene. Jeg spiste MASSE søtsaker før men har mstet helt lysten på alt. Fisk 3 dager i uka til middag, tran, masse frukt og grønnsaker osv osv. Jeg føler meg virkelig bra og har blitt kvitt depresjon, uren hud og har masse energi. Hår og negler ser jo helt fantastisk ut. Gled deg til du får begynt og ser resultatene også på andre steder enn vekta. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Å bytte poteter med ris er dumt. En porsjon ris (150g)inneholder flere kcal enn en tilsvarende porsjon potet (130g) og knekkebrød inneholder i størrelsesorden dobbelt så mange kcal pr 100g som vanlig brød. Trening er selvfølgelig bra, men det er sikkert lurt å se litt mer på hvor mye kcaldet er i forskjellige matvarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå