Gå til innhold

förendre samvär?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf satt i mötet når vi skulle avtale samvär och var den perfekte barnefaren. Tvyärr er han ikke noe lignende annars. Han fick till att han skulle ha henne 40%. Förre året hade han henne 3 netter,passet henne kanske 6 kvällar hemma hos mej och hämta i bhg då och då.

De siste 3 månaderna har han vart bort i jobb ( var bortreist på jobb mer än 200 dagar i fjol). Han menar att jag ej kan rekna med när han er i utlandet på jobb.Han har också ett alkohol och drogproblem. Men ska man ringa och få ett nytt möte för att få en ny avtale?

Er bara redd för att dama ska sitta der igen och si ge far en chans...

Har uttryckt min oro hos fastlegen som också hjelpte till så bf fick akan avtale som han senare bröt och var fort tillbaka på droger igen men vet ej hur jag skall bevisa min "oro" för droger och alkohol.

Jag menar att man ska hålla sej nyckter när man er ensam med barn. några öl kanske men inte 2 flaskor vin och jointar istället för ciggaretter som er min bf perfekte kväll.

noen som har tips hur jag skall redusere bf samvär?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring Familievernkontoret for å få satt opp et nytt møte. Ta opp det med at han ofte bryter den nåværende avtalen og om du mistenker alkohol/narkotika-misbruk så kan du be om samvær, uten overnatting, med tilsyn, men jeg er litt usikker på hvordan du gjør det.

Mulig at barnevernet kan hjelpe deg der?

Skrevet

Ville tatt kontakt med familievernkontoret og bedt om et eget møte med bare deg og megleren til stede. Kanskje barnevernet kan bistå også

Skrevet

Ikke skriv under på at han skal ha 40 % samvær iallfall! Men det er kanskje allerede gjort? Følger han det opp og har barnet 40 % isåfall?

Hvis han ikke gjør det så ta kontakt med fam.kontoret for å avtale på nytt.

Ang alkohol og narkotika, hva med å kreve urinprøver av han? Hvis du ikke får hjelp på familievernkontoret, hadde jeg tatt kontakt med barnevernet for en samtale. Det har nemlig jeg tenktk å gjøre den dagen ex`en kommer å vil ha mer samvær. Han har også et alkohol/narkotika problem. Problemet er at han, og sikkert også din ex...fremstiller seg selv som den perfekte far og er supersjarmerende når han snakker med andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...