Gå til innhold

Gha..! Hva er greien med åletrange jeans til småjenter da!?!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper ikke de som er stive, men de som er smale.. De sitter ikke trangt på jenta mi. Og hu ser ut til å trives bedre i de enn i baggy/løse bukser hvor det er plass til to av hu i.. Finner ikke mange av disse som er stramme nok i livet heller, bare sklir ned.. Og belte har jeg ikke tenkt å sette på hu..

Men barn er forskjellige..

Fortsetter under...

Mini a ture, Wheat og Nova Star har hvertfall gode, myke, vide og fiiiiine bukser til småjenter :)

Moonkids har også unisex baggyjeans, blir tøffe med en søt topp til ;)

Spesielt danskdesignede barnetøy har utrolig god passform, i tillegg til at de er av god kvalitet.

En del av merkene er nok litt dyre, men klærne holder bra, er veldig fine og ikke minst så behagelige å gå i at jeg synes det er verdt litt ekstra. Går jo eventuelt an å kjøpe noe litt dyrere, og resten om på kjedebutikker.

En del av disse klærne får man jo også litt for om man selger dem etter endt bruk (og de ser bra ut).

SYns det nå er litt morsomt å kle opp snuppa som en liten voksen innimellom jeg da;)

Litta og nusselig er ho jo uansett og siden ho er 16 mnd er det uansett ikke snakk om sexy voksenklær:P

Bruker både baggy og rettere, "trangere" bukser på snuppa, men har alltid bevegelsesfrihet og komfort som førstepri.

Jeanstights er jo genialt da, sitter godt og passer til det meste:)

*Gleder seg voldsomt til å dra på vårklærshopping*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...