Gå til innhold

Ble ikke Februar barn- så nå flytter jeg over til dere ?


Line-RM

Anbefalte innlegg

Hei til dere alle

 

Jeg er 8 dager på overtid & siden jeg ikke er i gang enda- blir det mars barn her også gitt :)

 

Det blir jo en herlig mnd å få barn på. Høres med en gang ut som et vår barn, så er fornøyd med det ♥

 

Håper det går greit med alle sammen & at dere har hatt en flott graviditet.

 

Mange klemmer fra meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen! :)

Med termin 5 mars (mensentermin 2 mars) kunne det fort blitt februarbebis på meg men nå der det definitivt mars. - enig med vår-barn. Høres bedre ut! :)

Hvor skal du føde?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flytter jeg også over til mars, termin var 23.febr! Er på overtid og har fått time på sykehuset på fredag til overtidsvurdering. Håper så veldig inderlig at babyen kommer før det, men den gjør vel ikke det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flytter jeg over hit, da baby ikke ville komme til terminen sin:) Da blir det en vår og Mars baby istedet.

 

Kom, kom lille venn... VI venter så veldig på deg<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det blitt 10 dager overtid her hos meg !

 

Skal til sykehuset imorgen, det er jo noe nytt fra sist ( litt spent på hva som skjer imorgen da & litt nervøs også ) Tror ikke noe vil skje idag, men en vet jo ikke ....

 

Jeg skal føde i Kr.sand jeg !

 

Hvordan går det med dere da ? Er dere her enda eller kanskje det store øyeblikket er kommet alt for dere ?

 

Mvh Line

 

LYKKE til alle sammen, ønsker dere en herlig fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her ennå, skal på overtidsvurdering på fredag.

Er lei av falske rier, mensvondt og kynnere nå uten at noe skjer.

 

Lykke til imorgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ingen februar baby på meg heller. Hadde termin 28 februar. Klar for å få gang på ting nå, men ser ut som dette kan ta litt tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

11 dager overtid idag !

 

Blir satt i gang imorgen kl 9 ,

 

Alt gikk fint idag på sykehuset, fikk til og med modnings akkupunktur ;)

 

Men de ville ikke la meg gå mer over tiden .. så da blir det slik imorgen !

 

Var moden nå, så håper det starter fort & at en slipper å gå flere dager. Kanskje han er her imorgen, det er en helt fantastisk tanke ..aww.. gleder meg SÅ til å holde han .

 

Lykke til med dere videre. Ønsker dere alt godt & håper det starter av seg selv hos dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noko herk å gå over tida. Det har eg gjort med begge mine 2. Hadde termin i går. Så eg håper det skjer noko snart og at eg slepper å bli igangsatt pga av det ein eller det andre. Har kjent på noko i heile dag. Men, ser ut som at det er kun falsk alarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at det gikk bra på sykehuset idag. Masse lykke til imorgen!

 

Jeg skal på overtidskontroll imorgen, men har hørt rykter om at de ikke setter igang i helgen så er livredd for at jeg må gå helt til mandag eller tirsdag neste uke. Huff! Men heldigvis nærmer det seg slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ spennende med kontroll imorgen ! Kan jo hende det setter igang etter en evt stripping ? Kanskje du alt er moden & noe skjer iløpet av helga uansett, det er jo det aller beste .

 

Jeg hadde trodd de ville vente til over helga med meg også. Siden alt er fint med meg og baby ! Men de ville ikke ha noen risiko ved å la meg gå lenger, så da ble det imorgen.

 

Det kan jo hende de setter deg igang imorgen ? Jeg hadde tatt med sykehus bag sånn i tilfelle. VI hadde det idag & hadde den i bilen. De spurte faktisk om vi hadde med bag idag, så de vurderte nok å sette meg igang alt i dag ...

 

Hvem vet , men det er jo så ulikt fra ulike sykehus !

 

Ville helst ikke bli satt igang .. men nå blir det jo ganske så sikkert det på oss. Blit en ny opplevelse fra sist fødsel .. men blir jo fantastisk å møte prinsen vår imorgen eller lørdag :=) Det føles nesten helt uvirkelig å si det nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...