Gå til innhold

Dere som har både gutt og jenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem synes dere er enklest å ha med å gjøre. Det har selvsagt mest med personlighet å gjøre, men jeg er nyskjerrig alikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutter er helt klart mye enklere.

Skrevet

GUTT!!!!!!!!!!!!!!! :) myyye enklere, uten tvil! :)

Skrevet

gutt er enklest. ikke så mye syting og klaging syns jeg

Skrevet

Guttene! Mulig det vil endre seg når vesla blir eldre, men så langt har hun slitt oss mer ut enn alle tre guttene tilsammen, hehe...

Skrevet

Aldri noe problem med gutta. Jentene sutrer over den minste småting alltid og surmuler i evigheter.

Skrevet

Spørs litt. Er litt forskjell i alder på de. Hun er veldig kreativ og leker sel (minst). Finner alltid på noe. Kan gjerne sutre litt mer, men ikke noe å snakke om. Veldig flink til å kle seg og kan ting tidligere enn han. Han har alltid måtte aktiviseres. Måtte alltid leke med han. Ville ikke leke selv (eldst). Kanskje ikke så sutrete og egentlig lett å ha med å gjøre. Ikke så selvstendig som henne på samme alder. Pluss og minus med begge kjønn.

Skrevet

Jeg synes gutten min er litt mer klengete, men samtidig er han bare 1.5 år og søsteren er straks 4. Hun er veldig selvstendig og har aldri hatt seperasjonsangst. Han har mye av det.

Samtidig har gutten vært veldig grei med soving og spising, dessuten har han vært mye mindre syk.

 

Tror ikke det har så mye med kjønn å gjøre akkurat men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...