Gå til innhold

Er dette for lang dag i barnehagen, 5 dager i uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten er 1,5 år og begynte i bhg for ca 1 mnd siden. Jeg har gått hjemme med han frem til da..

Nå kan jeg få meg ny jobb, men den er 25 min kjøretur unna. Dvs at han må være i bhg fra 8.30 - 15.30 hver dag.. Er dette for lenge for han?

Føler at om han skal være der helt til 15.30, så rekker man jo bare hjem, lage middag, ta et bad også er det seng. Får jo ikke tid til barna jo..

Mannen min jobber borte, så han er ikke hjemme i ukedagene.. Jeg har mulighet til å være hjemme lenger, men merker at jeg begynner å savne å jobbe litt og nå har jeg sjansen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette er et køddeinnlegg, men nei det er ikke lang dag i det hele tatt

Skrevet

Hvorfor tror du det?

Synes heller ikke det er for lang dag. Mange unger som er lenger i barnehagen enn dette:)

Skrevet

Er jo en normal "arbeidsdag", men kan godt forstå at det føles uvant for både deg og ham siden du har vært hjemme med ham såpass lenge. Du kan ikke trappe dette opp gradvist, da? Kanskje du eller pappaen kan hente ham litt tidligere enkelte dager og slikt. Tror nok han vil bli både vant og fornøyd med denne ordningen etterhvert da!

Skrevet

Hva slags jobb har du som har så korte arbeidsdager?

Skrevet

eh nei. dette er ikke et tulleinnlegg. Jeg synes bhg er noe kjempe positivt, og det er bra å sosialisere barna sine! MEN jeg liker også å ha tid til mine egne barn, og jeg vil gjerne oppdra dem selv..

Så, jeg er seriøs og jeg vil gjerne høre om andre syntes det høres lenge ut eller ei.. HI

Skrevet

jeg var også hjemme med datteren min frem til hun var 1.5 år gammel. og fra hun begynte i barnehagen har hun vært der fra 08.00 til 16.30. hver dag... jeg syntes det er kjempelange dager, men både mannen min og jeg jobber 100%, så det er bare slik det må bli....

jeg føler og vi kommer hjem, spiser middag, bader og legger henne....

Skrevet

Jentene mine på henholdsvis 19mnd og 4.5 år er i bhg fra 8.30-15.30 og det går kjempefint..

Skrevet

Gutten min begynner i barnehage når han blir 1 år, og da er han nødt til å være der rett før 8 og kan ikke hentes igjen før halv 4. Vanlig arbeidsdag er jo 7-8 timer og man bruker jo tid til å komme seg bort/tilbake. Hadde jeg hatt valget så ville jeg blitt hjemme, men det er ikke alle som har den muligheten.

Skrevet

Ja, det er for lenge for han.

Mine barn har enda engre dager, men det er ikke ensbetydende med at dette er det beste for barna mine. Har ikke sjans jobbe redusert så da blir det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...