Gå til innhold

Kjeempekjipt med avlyst barnefri..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel litt ego nå.. Men. Jeg er alenemor. Jeg er egentlig ganske sosial av meg men mine nærmeste venninner bor noen timer unna meg. Hadde bare gledet meg å reise vekk i helgen, snakke med venninnene mine til langt på natt, drikke et glass vin.. Bare kose meg to kvelder! Barnefaren skulle egentlig ha datteren vår, men har avlyst av helt forbanna tåpelige grunner. Han drikker opptil 3 dager i uken, og gjør andre ting som han har lyst til men orker ikke ofre en forbanna helg for ungen sin.

Er jeg kjempeegoist som tenker sånn??! Sitter omtrent låst her hjemme 7 dager i uken med begrensede muligheter, har vært både sur, lei og bitter de siste ukene og følte at jeg trengte denne ene helgen :( * sutre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er lei deg og at du er skuffet. Det er kjipent når noe man gleder meg til blir avlyst og iallfall når det er andre som gjør at man ikke kan dra.

Du er ikke ego! Mange vil kanskje mene at du sutrer, det er ditt barn, ditt ansvar og blablabla.... Alt dette vel du, men dere er to foreldre og det ER surt at den ene kan gjøre som den vil, mens den andre ikke kan det. Her er det far som er en dritt og som er ego - ikke du!

Skrevet

NEI, du er ikke egoistisk. Det er det bf som er.

Skrevet

Forstår godt at du blir frustrert når avtaler blir avlyst på denne måten.

På en anne side, "han drikker opptil 3 ganger i uken", har han et problem her?

jeg hadde ikke villet at ungen min skulle være hos noen som drikker så mye...

hva med å ta med deg jenta å reise likevel?

Du kan da fortsatt ta deg et glass vin etter leggetid, og kose deg med vennindene dine :)

Skrevet

18.54, etter det ble slutt har han tydeligvis levd ungkarslivet fullt ut. Tar seg pokerkvelder, går på byen osvosv.. Mange av vennene hans er studenter så da hiver han seg med. Han drikker ikke med jentungen tilstede ( Regner jeg hvertfall ikke med!) Kunne godt tatt lilleblomst med, men synes det er mer stress for meg og henne enn det er kos. Har ikke bil, så da blir det bussing. Ser for meg det kan bli litt stress, hun er i sin beste trassalder ;)

Uansett er han ganske egoistisk og umoden og har uttalt at han ihvertfall IKKE kommer å sitte barnevakt så jeg kan ta meg en fest. Sa noen hykler?! Kan jeg ikke dra denne helgen har min mor tilbudt seg å passe helgen etterpå, men hadde bare gledet meg litt.. huff. Synes det er så lite å se frem til om dagen.

Skrevet

Jeg har det som deg men jeg har en bf som aldri har samvær med våre barn så det er helt forstålig.

Jeg er så heldig at jeg har mulighet for barnevakt innimellom men aldri mer en noen timer en kveld og om jeg hadde gledet meg til å kunne kose meg lenge en kveld og ikke minst sove lenge neste morgen så jeg hadde også vært skuffet

Skrevet

Kan skjønne at du ønsker en voksenhelg.

Det tristeste er imidlertid far her; som ikke ønsker å være sammen med datteren sin for sin egen del, men som anser seg selv som barnevakt for sitt eget barn og mener å gjøre deg en tjenste og gir deg "barnefri" ved å ha samvær; noe han ikke unner deg.

Han ser ikke at det egentlig handler om barnet. Men bare vent, når han blir gammel kommer han til å sitte der i ensomhet og sutre over at barn og barnebarn ikke besøker ham.

Har en jobb der jeg ser utrolig mange eldre menn som ikke har investert i relasjonen til barna sine og nå sitter der i ensomhet.

Skrevet

Kjære karen. du er veldig egoistisk. du ba meg om å være her i tromsø til alt har roet seg ned. du var helt patetisk når du skrev melding og skrev at du ikke angret på at du var utro og at du hadde møtt 3 bak min rygg mens vi bodd i lag. mens jeg har vært lojal hele tiden... også blir du sur når eg sir eg skal møte en bekjent i påsken? en som liker meg?

jeg har sagt ja til å spille volleyball for en kompis.. og som du vet, så har jeg faktisk ikke penger til å kjøre til deg fordi jeg har brukt all min siste 5 års lønninger på deg og vårres kjære datter.

det er ikke avlyst pga tåpelige grunner. jeg har ikke råd og du har selv sagt eg skulle vente noen uker før jeg kom igjen. Jeg skaffer meg et liv, møter andre personer, skaffer nettverk, akkurat som du sa jeg skulle. Jeg gidder ikke å få mer gjeld for å være med ungen mens du er å suger mer kuk :) det kommer du til å gjøre masse uansett:) men jeg vil veldig gjerne se min datter.. men vær så snill å oppfør deg ordentlig.. .JEG SA TIL DEG at det ville bli tongt å være alene, men d var du som ville ha det slikt.. jeg prøvde i et halvt år.. gjorde alt for deg, kjøpte alt for deg, mens du gikk bak ryggen min med Mange knullkompisser... også truer du meg med at eg ikke får se ungen min? nei kjære deg.. som en dame sa for et halvt år siden, jeg gjorde deg en bjørnetjeneste ved å rydde opp alt etter dg.. og gjøre alt for deg.. dette er faktisk første gangen på 5 år jeg ikke gjør noe som du vil:P og jeg hadde faktisk kommet hvis jeg hadde hatt penger..

Skrevet

jeg er ikke egoistisk.. jeg har ikke råd til å kjøre.. forrige helg lånte jeg penger fra min sjef personlig for å få råd til å kjøre dit.. og du maser og maser og kaller meg det ene og det andre... jeg drikker ikke 3 dager i uken.. jeg er med dem som drikker.. og ja, i helga drakk jeg.. men jeg er hvertfall ikke felleshøle i tromsø by, som det går rykter om her i gården

Skrevet

eneste som drikker med ungen tilstede har vært deg...

Skrevet

JEG ER FAEN MED IKKE EGO. jeg bodde i lamme dem et halvt år ekstra for å prøve å fikse alt sammen, å bli en familie, hun kastet meg ut, og jeg måtte flytte tel byen for å få jobb. og har ikke penger til å kjøre dit.. levd på en pakke salat om dagen pga ingen penger..

jeg hater det når folk skal skrive 1/3 av sannheten.

Skrevet

hm.. jeg sa for 2 uker sidn at jeg gjerne vil komme hver helg.. men akkurat nå har jeg ikke penger... koster meg en tusenlapp fram å tilbake og har ikke penger til mat nå engang.. lånt over 3 tusen av min kompiss for å få råd til mat osv dn siste mnd.. klarer ikke mer gjeld.. har jo ikke en toppjobb...

Skrevet

01.35, prøver du å få denne barnefaren til å framstå som enda mer åndssvak enn dama beskriver ham som, eller er du faktisk barnefaren?

Vet ikke hva som er mest tragisk.

Skrevet

Oioioi...!

Beskjed til dere begge: håper dere klarer å holde datteren deres utenfor evt. krangler om hvem som har vært utro osv.

Dere må begge bidra til at datteren deres har det bra, og da er det viktig at dere samarbeider når det gjelder omsorgen for henne, selv om dere evt. hater hverandre.

Skrevet

01.35 Du som skrev det forrige innlegget ser jeg. Ser det på måten du formulerer deg på, på trynet desverre..

Du må gi slipp på Karen eller hva hun nå heter! Du er jo sykelig sjalu!!

Du er usaklig og må jo være et forumtroll eller totalt tilbakestående!

btw SKAFF DEG EN JOBB! så har du kanskje råd til å besøke datteren din som du er så glad i... Jævla idiot!

Skrevet

Hvis du snakker til eksen din på samme måte som du skriver her, så skjønner jeg ikke hvorfor hun vil at du skal ha samvær i det hele tatt. Er jo ikke første gangen du henger henne ut, jeg husker hvertfall innlegget om hvor sinnssyk hun er. Og hvor du sutra over at hun hadde sex med andre, hvilket du ikke har noe med så lenge det er slutt. Om hun har vært utro, så er det råttent, men å ta en sånn krangel på nett, blir bare jævlig dumt. Er ikke lenge før noen vet hvem dette gjelder...

Skrevet

Denne typen nettmobbing nærmer seg det politiet ville ha gitt besøksforbud/kontaktforbud for. Han burde prøve å få tråden slettet for sin egen del, for denne skittentøyvasken skader saken hans.

Skrevet

wow er du helt kokt? jeg er over hu, jeg holder på med en annen.. som jeg faktisk kjenner og ikke bare er pulekompiss.. jeg fåretrekker å kjenne personen og slikt før man knuller.

jeg har en jobb, er selgeleder i en bedrift.. men som jeg sa, har brukt all min lønn på dem i det siste og lønna fra forrige mnd sind eg begynte å jobber er ikke kommet inn enda.. så hva gjør jeg feil?+

Skrevet

Les dine egne innlegg. Tenk nøye etter om dette er den kommunikasjonen du vil at et barns foreldre skal drive med. Les en gang til.

DER har du svaret på hva du gjør feil.

Skrevet

jeg er helt over hun nu.. og jeg har sag tjeg vil møte datteren så mye som mulig.. men forklarte til henne at jeg ikke kunne... jeg hang henne ut av god grunn. hele dama er akkurat nå rett å slett helt råtten. ar gjort alt hun har bedd om.. og ikke kontaktet henne i d hele tatt.. og så klikker hun i vinkel fordi jeg har andre planer som ikke koster meg penger? hun vet dette selv at jeg ikke har råd... og jeg har ikke drokket så mye som hun beskriver.. jeg prøve å skaffe meg et nettverk og skaffe flere bekjente. nei er ikke meningen å ta den på nett men hun vil jo ikke høre på meg når jeg prøver å si til henne at ho må roe seg ned og at hun får prate ordntli tel meg... hun ringte meg tidligere i kvell å skulle prate om ungen vår, men alt hun kjefta på var fordi eg skulle møte en bekjent... og truet med å skrive mail til henne og han hu bor i lamme osv.... Jeg snakker aldeles ikke til henne på denne måten her.. jeg snakker helt fint og prøver å få henne til å prate om relevante ting istedenfor trusler osv.. jeg har alltid prøvd å være venn med henne i de siste ukene, men det kan bli vanskli når hun oppfører seg slik og faktisk lyger på internett for å få sympati.. koffer i helvette bryr hun seg om hvem jeg skal møte etter hvert når hun har møtt 5+ bak min rygg? jeg har aldri møtt noen andre...

Skrevet

Kjære HI, når jeg ser hvordan du og han som utgir seg for å være bf her skriver har jeg bare en ting å si:

Du har tatt et fornuftig valg, kanskje på feil måte, men denne mannen er jo laaangt under deg!

For din egen del ville jeg tatt en prat med din mor, hør om hun kan være villig til å ha datteren din 1 helg i mnd el?

Så har du litt faste fri helger. Datteren din får kos og kjærlighet helt sikkert hos bestemoren. Du trenger faktisk en pause innimellom.

Du din såkaldte bf, er du klar over hvor patetisk du er, som går inn på et kjærringforum, skriver utrolig patetiske innlegg bare for å få din eks til å krangle med deg offentlig?

Hun har forøvrig holdt seg for god, av hva jeg kan se til å svare den en eneste gang her inne, men joda, dine innlegg har blitt sett, selvom de ikke alltid er lette å forstå:P Kanskje litt skolegang hadde vert smart før datteren din begynner på skolen og du må hjelpe henne med lekser? At du har flyttet fem timer unna din datter er din egen skyld, og det er ikke eksen din du straffer mest her, men din datter. Vell, kanskje eksen din finner en mann som fortjener henne og den lille jenten, og som kan være alt du ikke kan være for din datter.Vi får håpe det ;))

Skrevet

nææh, har meldingene med trusler osv fra henne.. har ikke sagt noe ondt tilbake:) dette er første gangen på 5 år jeg ikke har vært på knærne etter henne.. nå er hele dama bære ekkel. felleshøle, kalle min kompiss henne, som kjenner en del av hennes partnere:)

Skrevet

er du helt bak mål eller? jeg sier jo at jeg har sagt at jeg vil komme dit hver helg? men akkurat nå har jeg ikke penger? jeg har over 4 tusen i gjeld pga jeg har hatt 0 penger pga ikke lønn fra jobb og måtte betalt husleie... HVORDAN I FAEN KAN JEG HA SAMVÆR NÅR JEG IKKE KAN KJØRE DIT? SKAL JEG GÅ 300 KILOMETER? herregud ass. har knapt spist denne mnd... lagt av meg over 5 kilo lol

Skrevet

LOL, ja! DEN var voksen, du skulle vell ikke flyttet så langt unna de i første omgang da.

Men for all del, når datteren din blir gammel nok til å forstå blir hun sikkert kjempe stolt av pappaen som straffer henne pga sin egen bitterhet til moren....

Alt annet jeg skrev hadde du forøvrig ikke noe å si på ;)

NN over deg =)

HI, lykke til, det trenger du! Denna er jo f**** ikke god.

Synd du bor langt unna, vist ikke skulle jeg gjerne hjulpet deg litt med avlastning.

Skrevet

Er vel uansett best du holder deg unna. Barn bør oppdras av voksne mennesker, ikke av snørrunger med en sjuk agenda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...