Gå til innhold

Litt dristig på shopping i dag.....


♂ 06+sept.pie = Ferdig!

Anbefalte innlegg

Er 10+6 i dag og andre gangs. Magen er såpass at jeg ikke kan bruke mine vanlige bukser lenger, da jeg ikke tåler press på magen. Føler meg rimelig shabby med halvåpen glidelås og hårstrikk rundt knappen og liksom alltid føle sægg i rompa på buksa liksom.

 

Så i dag skulle jeg inn til byen og H&M sto på programmet. Skulle egentlig bare ha ei mamma dongeribukse til å ha på jobb da det er "uniformen" på jobb og en tights eller to til mine utallige tunikaer. Så tenkte jeg at det fikk holde for ei stund. En trenger jo ikke sååå mye mamma klær i begynnelsen.

 

Men siden de ikke selger mamma klær her jeg bor og jeg liksom var i stimen, så endte jeg opp med 1 dongeribukse, 2 grå tynne tights, 1 svart tights, 2 bluser, 1 singlett, 1 t skjorte/topp og en genser topp.....

 

Jeg husker jo fra forrige gang at

1. jeg la ikke på meg bare på magen, så masse vanlige klær ikke funket fordi at det ble for trangt over ermene osv

2. at jeg ikke kom inn i mine vanlige klær på ei god stund etter fødselsen.

 

Så da syntes jeg at det var greit å handle litt når jeg først holdt på.

 

Så nå BØR spira sitte!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi hi kos dig med Shopping!!

 

Jag ska på jentetur till Edinburgh i helgen och ska handla vilt i helgen!! Glädjer mig enormt! man behöver massa kläder i svangerskapet - för mig är det viktigt att känna mig fin och fräsch och det gör jag inte i för trånga kläder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, en trenger godt med klær også under graviditeten. Når en begynner å føle seg SVÆR og tung så er det godt med noe fresht å ha på i hvertfall.

 

Forrige gang trodde jeg at jeg skulle komme inn i mine vanlige klær ganske fort etter fødselen, det gjorde jeg imidlertid IKKE. Rimelig frustrert da , ingen vanlige klær passet, og hadde nesten ikke OK mamma klær igjen da de var utslitte og stygge.

 

Så denne gangen blir det nok å handle inn litt mer mamma klær slik at en har også etter at den som forsårsaket magen er kommet ut ;o)

 

Angrer allerede på at jeg ikke kjøpte to av de mamma buksene for den var kjempe fin på........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin forresten? Gøy å handle i Edinburgh da, å få tak i litt annet enn det som selges her ;o)

 

Du må oppdatere på hva du fant da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 14 september :)

 

Tips är att handla lite på nätet. Köpte en väldigt fin baddräkt från England. Kostade bara 350,- inkl frakt!

Ja jag kommer ihåg att jag handlade en del förra svangerskapet när jag var i Leeds, det var en höjdare att ha lite fräscha kläder i garderoben. Jag håller mig verkligen i med de få få kläderna jag har. 2 par byxpr och nästan inga topper...haha Gud jag kommer bli besviken om jag inte hittar något! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke litt på nett og, det er ikke så dumt ;o) Bare en er sikker på størrelsen en må ha ;o)

 

Du har kanskje begynt å få litt ordentlig gravid mage og du med termin 14 sept? Jeg har stor mage i den forstand at jeg som sagt synes det er komfy med mamma bukse, men det er mer sånn stor slapp nummeret før ordentlig gravid mage.

 

Handlet masse smykker forrige gang jeg. For å freshe opp garderoben, tenkte at de kunne jeg jo bruke masse etterpå og. hahaha, har nesten ikke brukt store smykker og armbånd siden poden var født. De var / er jo bare i veien med amming, og løfting og bæring og leking.

jaja, en lærer så lenge en lever ;oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi oi, takk for tips. Masse spennende der ja ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...