Gå til innhold

Mars....


snupp86♥

Anbefalte innlegg

I morgen er måneden vi alle har ventet på her... Vet ikke hva jeg føler om dette egentlig, for selvom jeg gleder meg til å møte lillebror i magen syns jeg det er litt koselig med denne magen..

 

Og selvom jeg har masse vondter både her og der, er det litt koselig og være høygravid også:)

 

Klagde en del på hvor vondt det gjorde når han sparket meg her og der, men etter en tur inn på føden pga lite liv i uke 31 hvor jeg var såååå redd har jeg ikke klaget en eneste gang, for jeg verdsatte hvert spark og slag uansett hvor vondt det gjorde...

 

nå gjenstår det 11 dager til termin, og lillebror er hjertelig velkommen til oss når som helst... det er kun han som bestemmer når han vil hilse på oss som venter så spent...

 

Fødselen til forrige mann husker jeg ikke stort av (ihvertfall ikke "vondtene") så det blir nok som å være 1. gangsfødende...

 

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, og det ble ganske langt, men sånn er det bare innimellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe :)

Vi er vel alle spente nå når mars måned snart kommer å enda nærmere å få den lille til oss.

Jeg gleder meg så innihampen til å holde rundt den lille at jeg blir gal å håper at vi slipper å vente så altfor lenge nå.

Prøver å fortrenge tankene på selve fødselen for vondt ja det blir det, men vil ikke tenke på det før det er igang.

(Ingen vei tilbake da vettu ;) )

 

Teller dagene å er kjempemisunnelig på de som har født :0P

 

Lykke til kjære andre mars fødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at nå er det Mars i morgen, jippii. Har ventet såå lenge på Mars. Jeg er så fødeklar og jeg er så lei. Har så mange vondter og lite energi. Tar på å tenke på fødselen også. Men det skal jeg klare! Gleder meg til lille gutten min er ute.

Bare 9 dager til termin i dag; ) Lykke til alle sammen, lurer på hvem som er først ute her; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...