Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Var det vondt å få den satt? Virken den bra for deg?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 har hatt. Ikke vondt å sette siden du får bedøvelse når de opererer den inn. Men jeg syns den var ubehagelig å ha...syns hele tiden jeg skubbet bortpå, og det ble ømt... Jeg fikk veldig lange men svake blødninger av den... (lyserosa utflod i ukesvis... ) så jeg valgte å ta den ut, og kommer ikke til å sette noen ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå