Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 ..hvordan løser vi den? Putene kan ikke tas ut, de sitter fast.. Men jeg har ikke lyst å la henne sitte på håndkle akkurat heller, men jeg har på den andre side ikke lyst på tiss i sofaen heller. Hvordan går jeg fram?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg var ganske direkte på det, sa til jenta mi at vi må gå på potta og prøve å tisse før du skal sitte i sofaen (f.eks før barnetv). Forklarte henne at det er vanskelig å vaske bort uhell fra sofa. Men jeg la også tisselaken under med et fleeceteppe på en periode. Synes ikke det er verre enn at de må gå og tisse først før de skal kle på seg og gå ut, sette seg i bilen, gå og legge seg osv.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Et pent pledd på "sitteflaten" en periode er en mulighet. Eller også slik en annen beskriver - fast dorituale.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Ok, takk for svar Fint med innspill når man er fersk bleiesluttmamma, har jo aldri vært borti dette før HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå