Gå til innhold

Gi sønnen min det største rommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som har gitt barna det største soverommet?

Savner dere det store soverommet deres? :o)

Sønnen min og jeg bor i en 62 kvm stor leilighet. VI flyttet hit for et halvt år siden. Jeg tok det store rommet og han det minste. Men jeg har hele tiden syntes at han burde få ha det store rommet. Siden jeg bare sover der, å har jo stua som mitt oppholdsrom. Men de rundt meg er så i mot det av en eller annen grunn. Er det noe problem med dette som jeg ikke ser?

Jeg vil få sengen min akkurat inn på det lille rommetså det er jo ikke stort. Syns han har litt liten lekeplass.. Han vil da få et stort rom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha gjort det. Han kommer til å bruke rommet til mer enn å bare sove i.

Selv har jeg gitt barnet mitt det eneste soverommet, og sover i stua. Hadde vært takknemlig for et kott med plass til senga!

Skrevet

Jeg har planer om å gjøre det samme når jeg og jenta mi flytter inn i vårt nye lille hus:)

Hun har nok mer behov for å ha litt mer tumleplass når hun får venninner på besøk, tenker jeg.

Jeg har ingen problemer med å ha et lite soverom. Skal bare ligge i senga likevel:)

Skrevet

Gjør det som passer deg best du, jeg synes ihvertfall det høres ut som en god idé. Som du sier, så trenger kanskje han plassen bedre enn deg nå?

Skrevet

Nå er hun bare 11 måneder og har det minste rommet. Hun leker i stua uansett og trenger ikke så stort soverom, men jeg tenker at vi kommer til å bytte etterhvert slik at hun får det største rommet med plass til leker og venner.

Så jeg er enig med deg. Gi gutten det største rommet.

Skrevet

Ja det er det jeg også tenker.. Sønnen min er nå 4 år, å han vil jo etterhvert få besøk av kompiser. Dumt å såvidt ha plass til å leke bare 2 stykker på rommet..

Takk for tilbakemeldinger!

Skrevet

Her har iallefall datteren det største rommet:) Hun har mer bruk for det enn meg.

Skrevet

Jeg er enig med deg og de andre her, HI. Jeg har personlig aldri skjønt hvorfor "master bedroom"/foreldrerommet skal være det største. Så lenge det er plass til seng, og til å "ha seg" (hehehe...) så har man det man behøver som foreldre. Barna trenger plass til å leke, ha besøk, etter hvert gjøre lekser og slike ting, så deres soverom er mye mer et bruksrom i tillegg.

Skrevet

Takk for svarene!

Da er jeg ikke lenger i noen tvil, jeg skal sette i gang med dette prosjektet nu! ;o)

Skrevet

Hadde helt klart gitt det største rommet til gutten ja.

Skrevet

Vi har alltid hatt det største soverommet, nå har vi byttet med 6 åringen, vi har nå det minste. Angrer ikke på det, skulle gjort det mye før. Vi sover jo bare der og nå har vi nesten aldri stua overfylt av leker lenger heller, for gutten stortrives på det nye rommet sitt.

Skrevet

Har som flere andre her det minste soverommet. Mannen min og jeg sover jo bare der, mens for barna er det jo både soverom, lekerom og oppholdsrom etterhvert.

Skjønner ikke hvorfor foreldrene skal ha det største rommet.

Skrevet

Her har smågutta det største rommet sammen, eldstemann har det nest-største rommet, og rommet mitt har akkurat plass nok til senga, klesskapet og en sprinkelseng. Man kan lukke opp døra og gå rett opp i senga.. hehe

Tanken bak er jo at det er bedre at barna har litt boltreplass, for alternativet ville jo vært at de måtte leke i stua. Vi trenger ikke rommet til annet enn det vi har nå allikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...