Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/591694 Tok testen nå idag, to dager før jeg forventer mens.... Har hatt så stikninger og en magefølelse..... Er det en strek? Den var mindre synlig innen tidsfristen, mens den så slik ut etter ca 15 min.......
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Jeg tar sjangsen på å være førstemann til å GRATULERE Ser en strek jeg, iallefall!
Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2011 oi oi oi.... jeg er ikke helt overbevist enda, må vel prøve å legge d fra meg noen dager å prøve å vente på mensen... passer egentli ikke helt inn NÅ.... men følelsene mine vil ha barn, mens fornuften sier nei... vet ikke helt hva jeg skal gjøre om det virkelig er en liten spire der inne.....
NostraStoria Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Du skal ikke stole på testen så lenge etter, det er en kjempesvak strek ser det ut som ja, men hadde heller tatt en ny test. Prøv med en digital så slipper du å tyde streker! Lykke til!!
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Jeg ser ingen strek,dessverre... Anbefaler deg å ta en digital en, der står det gravid eller ikke gravid, enkel å tyde hvertfall
Kjærlighet <3 Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Jeg ser en strek når jeg trykkerpå bildet så det blir større. Men om det er gyldig resultat iom at det var over tiden vet jeg ikke. Krysser fingrene for deg hvertfall :-) Med nummer to hadde jeg ikke positiv test før fem dager over ikm
HegeAE Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Ser ein tydeleg strek. SÅ eg trur nok du er gravid ja.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Mine første tester brukte også litt tid og streken var ikke mer tydelig enn på din. Så sier forsiktig gratulerer jeg også:-)
Moonfreckle Skrevet 28. februar 2011 #9 Skrevet 28. februar 2011 Alle ser jo en strek på det bildet.... Men TO streker ser jeg ikke. Jeg tok clearblue test, der skal man få et plusstegn om man er gravid og bare en strek (et minus) om man ikke er gravid. Mye lettere å tyde.
Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2011 den er jo ultrasvak da, over der d står en T...
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 jeg ser to streker, men hadde ikke stolt på den etter 15 minutter. Hvis den svake streken kom til syne etter få minutter hadde jeg valgt å stole på den! Ta en ny test da:))) Det er jo kjempespennende!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå