Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Mitt livs (til nå) største kjærlighet... Etter et opphold på mange måneder, et kortvarig forhold med en annen på min side, mye frustrasjon, kjefting, savn, tårer osv. Gleder og gruer meg samtidig, fått beskjed i går om at han vil treffes... Har sendt ham et par romantiske sms de siste 2 dagene, men redd for å mase og overdrive. Redd for at han avlyser, har grått meg i søvn i 2 dager nå. Er redd for at møtet blir så følelsesladd, at jeg bare kommer til å sitte og hylgråte i armene hans... Har vært forelsket i fyren i over 1 år, men han har hele tiden gitt meg beskjed om at han ikke er klar for forhold/dame, og ikke en flørt en gang. Han kontaktet meg ved juletider og plutselig sa han var forelsket, men jeg tok det som fylleprat (har skjedd før nemlig), og hadde da allerede godt øye til en annen. Forholdet til en annen funka ikke nettopp fordi jeg ikke har kommet over han her, og jeg klarer fortsatt ikke glemme ham... Måtte bare få det ut
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Møt han med et stort smil. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 takk takk Skal prøve å ikke mase denne uka her, og at ventetiden blir kort frem til helga. HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Noen som har tips til hvordan jeg kan oppføre meg fram til vi skal møtes, for å ikke virke masete, men interessert? HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #5 Skrevet 28. februar 2011 Oppføre seg normalt kanskje? Ikke send han drøssevis av meldinger. Vent til dagen før og si du gleder deg til å treffe han, og for å høre om avtalen fortsatt gjelder (eller noe i den dur.) Å sende han meldigner bare for å sende meldinger, blir bare tullete.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #6 Skrevet 28. februar 2011 Siden han vet mest sannsynlig at du er interessert, så ville jeg heller spilt det kult Skjønner at det er ikke alltid det enkleste, men fungerer ofte bra Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #7 Skrevet 28. februar 2011 Er man virkelig forelsket i en person, er det ikke "masing".... Men hvis man derimot ikke er så interessert.. Ja, da blir det fort masing. Og hadde han vært forelska i deg, så hadde han vært klar. Beklager, men jeg tror ikke han er så interessert i deg...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #8 Skrevet 28. februar 2011 Har prøvd å "spille kostbar" overfor han, og det både føltes feil og funket ikke, han sa selv at han ikke er interessert i jenter som "spiller", han vil bli bergtatt og "vunnet". HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #9 Skrevet 28. februar 2011 Så du mener at jeg bare kaster bort tiden, og han bare leker med meg? Han ble såret av at jeg ikke ventet på ham i mange måneder, men fant meg en annen i mellomtiden (skjønte ikke heeelt vitsen å vente på noen som sa han ikke var klar for forhold og ellers nesten aldri tok kontakt). Vanskelig å lese han der. Blir sprø av hele greia egentlig... HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #11 Skrevet 28. februar 2011 Tja.. Han virker veldig umoden. Og hvem vil ikke være i et forhold når man møter drømmekvinnen/mannen? Ikke rart du blir sprø, når du er kjempe forelska. Og han er umulig å lese... Ikke noe kjekt når man føler den andre har "makten".
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #15 Skrevet 28. februar 2011 Det er selvfølgelig vanskelig å svare ut fra et innlegg på dib, men dette høres ut som en fyr som er mer opptatt av å få enn å gi. Han sier først at han ikke er klar for hverken flørt eller forhold, men sier i ettekant at du burde ventet på han??? Og han vil helst bli vunnet??? Ut fra dette leser jeg en fyr som er avhengig av oppmerksomhet og tilbedelse fra det motsatte kjønn. Mao umoden og med stort ego.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #16 Skrevet 28. februar 2011 Han ringer vel ikke til meg som bor 5 timer unna ham for å få seg et nummer? Mye lettere for ham å stikke på byen vel? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå