Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Takk Mary for at du tør være et ansikt utad. Kanskje nå tvilling foreldre kan få flere rettigheter. F. eks lenger perm til pappan i starten. Nå er mine tvillinger blitt ganske store, og alt går så mye bedre, men jeg bestemte meg for at jeg ALLDRI skulle gleme den frustrasjonen og utslitte følesen jeg hadde da tvillingene var helt små.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Far burde vært hjemme med mor og tvillingene de første 6 mnd, event bare jobbet 50% første året. Tvillinger er slitsomt.
Gjest Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 I sverige har begge foreldrene lik permisjonslengde, en på hvert barn! drømme drømme
Anonym bruker Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Mine tvillinger er 7 uker og jeg er har en mann som er gift med jobben og tar alt nattestell og selvf. pupping alene. Jeg er ikke utslitt, men så var jeg jo innstilt på at det skulle bli hektisk med tvillinger+ 2 barn på 5 og 6 år :-). Jeg blir ok nesten litt "høy" fordi je faktisk klarer det, om enn med et nødskrik.
osima venter 2 små Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Vi var veldig heldige med nav denne gangen, siden det var tvillinger kunne vi velge når pappaen skulle ta ukene sine. Så vi tok 5 av ukene rett fra sykehuset og hjemme med meg i begynnelsen, 3 av ukene i sommer slik at vi fikk 6 uker ferie sammen og 2 til jul. Skulle være lengre permisjon og mer stønad med tvillinger, alt er rådyrt av utstyr, for ikke å snakke om nan når man ikke får ammet. Bra en offentlig person innrømmer at det er slitsomt til tider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå