Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 I natt fikk jeg plutselig kjempevondt i magen og måtte på Do. Der satt jeg i en halvtimes tid med vondt i magen. Etterpå var jeg uggen. Og var det frem til istad så fikk jeg vondt igjen og fløy på Do. Dette har skjedd enda en gang. Å nå ligger jeg her og er litt uggen, men ikke noe mer. Husker ikke hvordan det er og ha omgangssyke osv. Ikke hatt det siden jeg var barn. I såfall hvis det er det, kan jeg smitte datteren min på 3 mnd. da?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Dette trenger ikke nødvendigvis være omgangssyke. Jeg er aldri i tvil når jeg har omgangssyke, kommer begge veier og jeg føler at jeg er nær døden. Vær litt ekstra nøye med håndhygienen, så smitter du nok ikke andre. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #3 Skrevet 28. februar 2011 Gratulerer, du har omgangssyke. Du kan vel det, men vær veldig nøye med håndhygienen, så går det nok bra. Du kan amme henne som vanlig, det er det beste for henne.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2011 #4 Skrevet 28. februar 2011 Hm.. Nøye med håndhygienen er jeg. så da er det vel bare og vente på og bli frisk da.... Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå