Gå til innhold

Hvordan ser du for deg den lille i magen, som du nå begynner å bli kjent med?


gulda

Anbefalte innlegg

Her er det en del liv hver dag i perioder. Innbiller meg at det er mer liv enn med storebror, men så viste storebror seg å være riktig så livat likevel når han kom ut da.

 

Så tross en del spark, så innbiller jeg meg at denne gutten blir litt roligere. Han våkner alltid i elleve-tiden, og holder på, så ser for meg at det blir litt slitsomt før vi får snudd døgnet.

 

Ellers så forventer jeg en som ligner storebror i utseende. Har sikkert vanskelig for å tenke meg noe annet. I forhold til nummer en, så ser jeg for meg at denne blir mindre skeptisk til fremmede, at han blir like interessert i å komme seg opp og frem, men en som har et bedre sovehjerte.

 

Spennende å spekulere i hvem som bor i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja spennende, føles enda umulig å si hvordan han blir, tenker veldig søt da;) pappa`n er så søt så de kommer til å hjerteknuse meg helt de to tenker jeg;) blir bløt om hjertet;) tiden bare flyr, og det blir jo mer og mer virkelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo morro å spekulere :)

Jeg ser for meg en nydelig liten gutt, med lyst hår og krøller;) hihi

Med isblå øyne som pappa'n sin, og at han kanskje vil likne litt på de 2 andre ( De har en anna pappa ) Han er nok aktiv også, kjennes iaf sånn ut. Men tror han vil være en del aktiv på ettermiddag/kveld, og sove godt om natta og på dagen :)

Men dette vil jo tiden vise :) Og det er jo ikke sååå lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...