letitbe Skrevet 28. februar 2011 #1 Skrevet 28. februar 2011 Tre uker siden skulle han "Lane" med bestevenninden sin (Lan for dere som ikke vet det, er altså at man "gamer" en hel natt - Og som regel sover rundt kl. seks på morgnen). Jeg snakket med han, og sa at det var HELT uakseptabelt at han skulle være hos en annen jente en natt - Enten de sover i samme rom, eller ikke! At det er uakseptabelt at han er med henne sent på kvelden i det hele tatt! - Det ble da en stor diskusjon om dette, fordi han ikke forsto hva problemet mitt var! HVEM FAEN FORSTÅR IKKE PROBLEMET MED AT HAN SOVER HOS EN ANNEN JENTE, NÅR HAN HAR KJÆRESTE? Men etter mye krangling aksepterte han det. En uke senere hadde de to snakket om å "lane" igjen, og dette fant jeg ut. Igjen ble jeg forbanna, med tanke på det var noe han lovet han ikke skulle gjøre! Jeg snakket med han - OG med henne om det denne gangen.. HUN sa hun forsto meg helt ut - Og alle tre var så og si enige om at dette IKKE skulle skje, med mindre jeg aksepterte det! - noe som aldri kommer til å skje. Nå skjer det IGJEN! Jeg fant nettopp ut at jeg er med barn, og det har vært veldig mange diskusjoner om dette innen familien hans, med oss osv. Så vi sliter litt akkurat nå med hvordan forholdet kommer til å gå! Men jeg går ikke ifra han liksom, eller omvendt. Jeg fant nå ut at de skal LANE neste _HELG_, og dette gjør meg FLY FORBANNA. Han klarer jo ikke holde det han lover - Og heller klarer han ikke innse at det ødelegger så utrolig mye for meg og han! Hva skal jeg gjøre a? Si det til han? Late som jeg ikke bryr meg, og la han gjøre hva han vil? Si det er uakseptabelt fra min side, men om han har så utrolig lyst til å være med henne på NATTAN så kan han FINT få lov til det? Herreguuud.... (Beklager skrivemåte, men jeg er bare ekstremt sint, og skuffet over han nå)
StoltHønemor<3 Skrevet 28. februar 2011 #2 Skrevet 28. februar 2011 Vel for det første så får du fortelle han at du er utrolig usikker på hvordan forholde skal gå, om han ikke klarer å unnvære slik kvelder. Jeg skjønner veldig godt hvorfor du ikke ønsker de skal tilbringe natten sammen for å spille osv.. Hadde min mann planlagt noe sånt noe uten å spørre meg så hadde jeg blitt forbannet.. jeg selv mener at min mann ikke har noe nytte av å sove et annet sted enn hjemme uansett hva han skal gjøre.. Han får ikke lov av meg til å være med kun ei jente alene nei.. Ho ho ho! Ikke snakk om:p Han har en seng hjemme, og et hjem med meg..
letitbe Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2011 Godt at noen forstår meg! Snakket med han om det i dag - Men alikevel forstår han det ikke. Det blir irriterende etter en stund, at han aldri skal klare å respektere den ENESTE tingen jeg nekter han, så og si..
C.L.H85 Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Kanskje dumt i denne sammenhengen, men hvor gamle er dere? Eller i dette tilfellet han? Syns han virker svært umoden, he he. Sist jeg hørt de utrykka var broren min 17;) Bare lurer for hvis han er veldig ung, så er man gjerne fortsatt i en litt ego boble. Du får ta han litt i nakkeskinnet å vise hvor "ståa" er;) Lykke til og grattis med graviditet
Laayse Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Vet ikke hva jeg kan si for å hjelpe, hadde det problemet selv men sa bare klart ifra at jeg ikke helt stolte på han enda så skulle han gjøre noe slikt fikk det heller være sammen med kompisene. her var han da veldig forståelses full og etter jeg sa rett ut at jeg ikke stolte helt på han når det kom til jenter å at jeg ville blitt kjempesåret vis han hadde overnattet hos en annen jente, har han bare holdt seg til gaming med kompiser, skal det være en jente med så er de heller her for det har jeg ingenting imot:)
Tauriel Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 helt ærligt, så hvis jeg kunne ha stolt på typen og det er ei venninne han skulle campe hos, så ha jeg ikke hatt noe i mot det egentli så lenge dette er et lan han må reise til... men hvis man ikke kan stole pån så blir det verre...da ha nok hælvette brøt løs hos meg... samme hvis det er i samme by at han kan enkelt kjøre att og fram, og lan sover man ikke på noen er jo like glad i lan uansett alder...
kula 291011 Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 skjønner att du blir forbanna, hadde jeg blitt også! hva med å spørre han hvordan han hadde følt om du skulle være en hel natt hos en annen mann? da blir saken brått noe annet..
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 6. mars 2011 #8 Skrevet 6. mars 2011 Er jo greit i mine øyne hvis de bare skal lane likevell! Hva så om han da er hos en annen jente ei hel natt.... foran datan! jeg mener, HVIS han skulle gjort noe annet en lan så får man faktisk til dette på dagtid og... trenger ikke være mørkt vettu! spørmålet er jo kanskje om hvor mye stoler du på typen.. evt denne venninna? Noen er faktisk ikke intressert i annet en data... Har selv en svoger som vi sjeldent ser for han er på lan i hytt å gevær med venner og venninner. Men han er ikke SAMMEn med de damene for de er jo kompiser! (sier han selv) han har ei dame hjemme som er kjærestn men hu er ikke datainressert i d hele tatt... Men de må ha kompromisser på når han skal på lan da d ikke passer pga andre planer imellom. Prat sammen! Finn ut hva slags intensjoner han har på lan å heller spørr om å være med en gang! Så ser du selv!
Gjest Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 æ ser ærlig talt ikkje problemet... De e jo bare venna! Nu e æ bare rett og slett ikkje sjalu av natur, og har store problemer med å forstå folk som e så sykelig sjalu! Men æ meine enda æ har rett når æ sei at en stor del av et forhold, e TILLIT!!!!! Om du ikkje klare å stole på han, får du bare gå din vei. Enkelt og greit. Eller så kommer dokker te å krangle om sånner her ting resten av livet............
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 Jeg sjønner på en måte din side av saken, var veldig sjalu før selv! men har innsett det at selv om vi er i et forhold så må man få lov til å ha venner selv om det er av motsatte kjønn. Og det jeg alltid trygger meg med, at vist han skal være utro så er han nok det uansett, og da ville jeg ikke vert sammen med han så. Enkelt og greit, man må stole på hverandre
cathludd Skrevet 20. mars 2011 #11 Skrevet 20. mars 2011 Forstår deg godt jeg =) Er det kort nok vei til å kjøre fram og tilbake, så har han en seng som han skal sove i med deg =) Han burde ha forståelse for at du reagerer på det, og respektere det! Andregangsgravid
ninini Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 skjønner deg veldig godt.. er det så om å gjøre å få gjort det sammen med henne så hadde jeg blitt misstenksom. ihvertfall ettersom du har sagt klart i fra til de begge at du ikke liker det.. ser ingen poeng med at han sksla gjøre det. han kan komme hjem igjen på kvelden. hanmå da ha forståelse for at du synes det virker rart??? spesiellt..
tingeling71 Skrevet 28. mai 2011 #13 Skrevet 28. mai 2011 Jeg må faktisk le litt. Hvis disse to vil ha sex så får de det til på dagtid om de absolutt vil. Du kunne jo invitert til at de hadde "lane" hjemme hos dere, da er jo du i samme hus og han får lov å gjøre noe han tydeligvis har veldig lyst til. Går jo ut fra at dere har et soverom der du kan sove selv om de spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå