Gå til innhold

Hår!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Dette er skikkelig flaut å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Saken er altså: Jeg har fått hår på magen! Syyykt! Svart!

Har selfølgelig aldri hatt noe sånt før. Har kommet nå etter jeg har blitt gravid! Hjeeeelp! Noen andre?

Vet ikke hva jeg skal gjøre :S:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta det helt med ro;) Jeg fikk også slike svarte hår de gangene jeg har vært gravid.. Og jeg som er så lys i huden og som bare har hvitt dun på både legger og mage. Plutslig fikk jeg masse svarte hår på magen..

Jeg tipper at det kommer av hormoner og det forsvant vel 1-2 uker etter fødselen;)

Skrevet

Det hadde jeg også i mitt første svangerskap. Anbefaler deg å ikke ta de vekk da de forsvinner av seg selv etter fødsel. Det gjorde hvertfall mine. Det skyldes hormoner o.l som kommer i svangerskapet. Ikke særlig kjekt, men det å vite at de forsvinner av seg selv hjelper.

Jeg fikk høre at hvis man tar de vekk kan man risikere at de kommer igjenn og at det da er sjangs for at de ikke forsvinner etter fødsel..

Har fått igjenn litt av de nå som jeg er gravid med nr 2 og kommer til å la de være der og håper med hele mitt hjerte at de kommer til å forsvinne etter fødsel!!

Skrevet

TUSEN TAKK for svar!!!

Føler meg litt "mann" akkurat nå...Blææ

Er jo ikke sånn supermye, men nok til at jeg ser det..

Så utrolig beroligende å vite at det ikke "bare er meg" og at det forsvinner.. Sitter og funderer på hva jeg skal gjøre, men viss dere sier at det forsvinner så skal jeg prøve å leve med det:)

Utrolig takknemmelig over så raskt svar, og i det hele tatt svar:)

Skrevet

Jeg fikk helt panikk da jeg fikk det i mitt første svangerskap..Men legen min sa at det var veldig vanlig..Så når jeg fikk det i mitt andre svangerskap også så gadd jeg ikke bry meg for jeg viste at det kom til og forsvinne etter fødsel uansett;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...